سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکتاویو به تیم ملی فوتبال ساحلی باز می‌گردد

اکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران طی پیامی وضعیت خودش را مشخص کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مارکو اکتاویو ،سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان چندی پیش  به علت پاره ای از مشکلات به زادگاهش شهر ریودوژانیرو برزیل بازگردد. سفر ناگهانی اکتاویو سبب شد تا بسیاری از رسانه ها  بیان کنند که این سرمربی به علت مشکلات مالی ایران را ترک کرده است.

اوکتاویو در یکسری ایمیل هایی خطاب به مسئولان فوتبال ساحلی گفته است: سفر من به برزیل به علت پاره ای از مشکلات خانوادگی بوده است و حدود یک یا 2 ماه دیگر  به ایران باز خواهم گشت.

گفتنی است طی قراردادی که این سرمربی با کمیته فوتبال ساحلی به ثبت رسانده است از لحاظ حقوقی هیچ حقی در قرار داد  برای غیبت طولانی نداشته است  و امکان فسق قرارداد برای فدراسیون بدون پرداخت هیچ وجی فعال شده است.فدراسیون هم قرار است تا اواسط فروردین درباره وضعیت این سرمربی تصمیم بگیرد.

اولین برنامه پیش رو  تیم ملی فوتبال ساحلی

تنها رویداد رسمی برای تیم ملی فوتبال ساحلی مسابقات جام بین قاره ای است که در کشور امارات متحده عربی، برگزار خواهد شد.این مسابقات به احتمال بسیار زیاد در آبان سال 97 برگزار خواهد شد که تیم هایی مثل روسیه و برزیل هم از حاضرین احتمالی در این رقابت ها هستند .

 همچنین در نیمه  دوم سال 97 شاهد مسابقات قهرمانی آسیا که به عنوان انتخابی جام جهانی هم عنوان می شود برگزار می شود اما AFC تا به این لحظه زمان و مکان برقراری مسابقات را اعلام نکرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.