سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

نمایشگاه سرچشمه سرخ یاد شهید بهشتی را برای من تازه کرد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آثار هنرمندان راه یافته به نمایشگاه سرچشمه سرخ من را به یاد شهید بهشتی انداخت.

به گزارش خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان مراسم افتتاحیه جشنواره سرچشمه سرخ که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه سرچشمه سرخ با ارائه آثاری با کیفیت و برجسته در حوزه ایثار و شهادت، به ویژه اثرهای هنرمندان در خصوص شهید بهشتی، برای من تداعی گر روزهای حضور شهید بهشتی بود.

وی در ادامه تصریح کرد: در مجموع می‌توان از همه کارهای موجود در نمایشگاه سرچشمه سرخ، به عنوان آثاری بدون نقص، زیبا و برجسته یاد کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: آشنایی نسل نوجوان و جوان با انقلاب و شهدا و اینکه چه هزینه گرانی برای پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن پرداخت شده است، رسالت مهمی برای فعالان و فرهنگ سازان این حوزه است.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی یادآور شد: انسان‌های وارسته ای چون شهید بهشتی خود را وقف انقلاب کردند و یادآوری این شهدا به نسل جوان، تنها بخشی از ایثارگری انسان‌های فداکاری چون شهید بهشتی و سایر ایثارگران، در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.