سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی؛

همه باید در خدمت توسعه ظرفیت های اقتصادی برای ارتقا قدرت ملی کشور باشیم

استاندار خراسان رضوی گفت: همه باید در خدمت توسعه ظرفیت های اقتصادی برای ارتقا قدرت ملی و اهداف کشور در شرایط کنونی جهان باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علیرضا رشیدیان در همایش حمایت و حاکمیت قانون در حوزه های تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری، افزود: چند سالی است که سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان رویکرد اساسی و کلان کشور مورد توجه قرار گرفته، رویکردی که با توجه و تمرکز به ظرفیت های اقتصاد داخلی برای حضور در بازارهای جهانی با تاکید بر درون زایی و برون نگری مبنای عمل است؛ از این رو باید همه برای تحقق رشد اقتصادی تلاش کنند.

وی افزود: تنظیم روابط جدید اجتماعی درون کشور و نیز در حوزه بین الملل، ارتباط زیادی با رشد اقتصادی دارد و در واقع آرمان اصلی حقوق که اجرای عدالت است به نوعی بر عدالت اقتصادی یا اقتصاد عادلانه مبتنی است.

رشیدیان گفت: یک نظام اقتصادی معقول می تواند نقش مهمی در اجرای اهداف حقوق در جامعه عادلانه ایفا کند و مفاهیمی چون حقوق مالکیت و تجارت و مباحث مربوط به قراردادها و اسناد تجاری همه بخش هایی از ارتباط بین نظام حقوقی و اقتصادی است .

استاندار خراسان رضوی افزود: تنظیم روابط تجاری بین کشورها در ابعاد مختلف نیازمند آن است که فعالان اقتصادی کشور آشنایی و آگاهی کافی به قوانین و مقررات بین المللی داشته باشند و از سوی دیگر قوانین داخلی کشور هم به نحوی تنظیم شود که اعتماد و امنیت مورد نیاز سرمایه گذار خارجی را فراهم کند.

انتهای پیام// م.م

برگزاری همایش حمایت و حاکمیت قانون در حوزه های تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.