سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتاب «سراب غرب» تجدید چاپ شد

کتاب «سراب غرب» مجموعه کتاب‌های راهنما از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تجدید چاپ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ این اثر از مجموعه کتاب‌های راهنماست که با رویکرد پاسخ‌ به سؤالات و شبهات با قلم عبدالله محمدی و بررسی پیشرفت و رفاه جوامع مسلمان و غیرمسلمان به رشته تحریر در آمده است.

نویسنده این کتاب سعی کرده مطالبی را متناسب با حوصله مخاطب در قالب اطلاعات مختصر و مفید در خصوص ماهیت واقعی دنیای غرب، علل پیشرفت صنعتی دنیای غرب و پیشرفت نکردن دنیای اسلام بیان کند.

بررسی موضوعاتی همچون ادعای رفاه و خوشبختی غرب و عقب ماندگی مسلمانان و بیان دیدگاه روشنفکران و دانشمندان در خصوص غرب در 6 فصل گنجانده شده است و با تجدید چاپ دوباره در اختیار مخاطبین قرار گرفت.

بیان سوالاتی از قبیل «چرا انسان‌های مومن در رنج و فلاکت و انسان های دور از خدا در خوشی و رفاه به سر می برند؟»، «مگر خداوند وعده نکرده است که در صورت رعایت تقوا، نعمت ها و خوشی ها بر بندگان نازل شود؟» «چرا کشورهای غربی که از خدا دورند و فرامین او را رعایت نمی کنند، در رفاه و آسایش بیشترند و کشورهای مسلمان در سختی و ناخوشی ها گرفتارند؟» از جمله مهم ترین پرسش هایی است که در کتاب «سراب غرب» به آن پاسخ داده شده است.

انتهای پیام// م.م

چاپ مجدد کتاب «سراب غرب» از مجموعه کتاب‌های آستان قدس رضوی

 

برچسب ها: بازنشر ، معرفی کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.