سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز؛

آغاز مسابقات بین المللی سبک سوکیوکوشین کاراته در اهواز

رییس سبک سوکیوکوشین کاراته کشور از آغاز رقابت های بین المللی سبک سوکیوکوشین کاراته با حضور چهره های مطرح جهان از امروز در اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید بهرمان، رییس سبک سوکیوکوشین کاراته کشور با اشاره به آغاز مسابقات بین المللی سبک سوکیوکوشین کاراته از امروز 9 اسفندماه در اهواز بیان داشت: 10 تیم خارجی و نمایندگان ایران در سالن مسابقات شهرک نفت این کلانشهر رقابت های خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در 2 بخش بانوان و آقایان برگزار می گردد اظهار کرد: این رقابت ها که در 2 بخش کاتا و کمیته و با حضور هانشی اویوشی از بزرگان کاراته و رییس سازمان جهانی سوکیوکوشین کاراته برگزار می گردد و کاراته کاها به مدت 3 روز با یکدیگر رقابت می کنند.

بهرمان این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود و کاراته کاهایی از کشورهای پاکستان، امارات، افغانستان، لبنان، آذربایجان، زیمباوه، برزیل، ژاپن، کویت، کردستان عراق و ایران در این مسابقات با یکدیگر رقابت می نمایند.

رییس سبک سوکیوکوشین کاراته کشور با بیان اینکه تیم های ملی حفاری و مناطق نفتخیز جنوب به عنوان نمایندگان ایران در این رقابت ها حضور دارند افزود: حضور کاراته کاهای مطرحی از کشورهای برزیل، زیمباوه و ایران قطعا به زیبایی این رقابت ها افزوده است.

وحید بهرمان بیان داشت: روز ابتدایی این مسابقات به بخش بانوان اختصاص دارد و با حضور بانوان کاراته کا از کشورهای پاکستان، افغانستان، کردستان عراق و ایران برگزار می گردد.

انتهای پیام/گ

رقابت های بین المللی کاراته در اهواز آغاز شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.