سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی شیراز برای استقبال از میهمانان نوروزی/کمبود نانوایی در شیراز

فرماندار شیراز از آمادگی شیراز برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدر عالیشوندی فرماندار شیراز ظهر امروز چهاشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی موجود در کشور، به طور حتم در ایام نوروز نسبت به پارسال مسافران بیشتری بهئ شیراز سفر خواهند کرد.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود با توجه به نرخ بالای ارز مردم بیشتر تمایل به سفر‌های داخلی داشته باشند به همین دلیل از مدتی پیش در تلاش هستیم کمبود‌های موجود در سطح شهر برای میزبانی بهتر از میهمانان نوروزی را رفع کنیم.

حیدر عالیشوندی افزود: همه مباحث برای میزبانی میهمانان نوروزی فراهم است، و در حالی که پارسال بیش از ۳ میلیون نفر شب و افزون بر ۱۶۹ هزار خانوار فرهنگی میهمان فارس بودند، پیش بینی برای سال جاری افزایش این آمار است.

فرماندار شیراز بیان کرد: موضوع مشکلات تلفن همراه با مسئولان مخابرات مطرح شده و طبق وعده‌ها قرار بر بهتر شدن وضعیت است.

 

وی با اشاره به وضعیت نانوایی‌های شیراز نیز اظهار کرد: شهر شیراز در مقایسه با متوسط کشوری دچار کمبود ۸۲۰ واحد نانوایی و در مقایسه با شهرستان‌ها کمبود ۲۷۰ واحدی دارد.

فرماندار شیراز تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای افزایش کیفیت و ساعت پخت نان در سطح شهر شیراز انجام شده است.

عالیشوندی با اشاره به اینکه برای اسکان و امنیت میهمانان نوروزی نیز برنامه ریزی شده است، ادامه داد: با دستگاه‌های مربوطه هماهنگی لازم انجام شده و حسینیه، سالن‌های ورزشی و نمایشگاه بین المللی در کنار ۲ کمپ بزرگ آماده شده است.

انتهای پیام/ن

صحبت های فرماندار شیراز در جمع اصحاب رسانه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.