سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«ارباب نجوا» در باغ کتاب رونمایی می‌شود

کتاب «ارباب نجوا» اثر شهریار جوهری عصر امروز در باغ کتاب رونمایی می‌شود.

محسن بیگی، مدیر مسئول انتشارات ایجاز در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به انتشار کتاب جدید در این انتشارات گفت: «ارباب نجوا»، پیرمرد کور دوره گردی است که مدعی شنیدنِ نجوای خانه‌هاست. اینکه چطور چنین چیزی ممکن می‌شود، همان سوالِ اصلی راوی جوانِ داستان است که در مسیری اُدیسه‌وار و همراه با شنیدن داستانِ خانه‌های منتخب آرام پاسخ داده می‌شود.

وی افزود: علیرغم اینکه به نظر می‌رسد داستان «ارباب نجوا» کلیتی یکپارچه دارد، هفده داستان کوتاه فرعی را شامل می‌شود. هرکدام از این داستان‌ها، سویه‌هایی از وضعیت ، پیرمرد نوازنده و راوی جوان را آشکار می کند.

بیگی بیان کرد: قرار است در مسیری چند ساله که پیرمرد و جوان در داستان «ارباب نجوا» در کوچه‌ها می‌گذرانند و در خلال روبه رو شدن با سرنوشت‌های گوناگونی که پیرمرد تعریف می‌کند، جوان به نوعی تغییر دیدگاه بدهد، هرچند او همواره به دنبال راز زدایی از چیستی و چگونگی کسب این توانایی شگرف توسط پیرمرد است.

مدیر مسئول انتشارات ایجاز با اشاره به اینکه «ارباب نجوا» اولین جلد از یک مجموعه داستانِ دنباله‌دار به نام «صُورِ» انواع است، اظهار کرد:  نشر ایجاز کتاب «ارباب نجوا» را به قلم شهریار جوهری در 300 صفحه منتشر کرد. این کتاب عصر جمعه، یازدهم اسفند در باغ کتاب تهران با حضور نویسنده و اهالی ادبیات رونمایی شود و جشن امضای کتاب همزمان با مراسم رونمایی آن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

رونمايی از كتابی برای نوجوانان در باغ كتاب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.