سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارسایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

مشکل کسر چندباره مبلغ در هنگام ثبت نام اولیه کارت ملی هوشمند بر طرف شد/ بازگشت مبالغ اضافی به حساب شهروندان

معاون فناوری و اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور از برطرف شدن مشکل کسر چندباره مبلغ در هنگام ثبت نام اولیه کارت ملی هوشمند خبر داد.

سیف‌الله ابوترابی‌ سخنگوی سازمان ثبت‌ احوال کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تأکید بر اینکه 20 هزار تومان واریزی‌ در هنگام نوبت‌گیری‌ ثبت‌ نام کارت ملی هوشمند برای نوبت‌دهی نیست، اظهار کرد: این 20 هزار تومان مبلغ ثبت‌نام کارت ملی هوشمند است که به خزانه‌ واریز می‌شود.

همچنین حمید پارسایی معاون فناوری و اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تأیید اینکه هنگام ثبت نام کارت ملی هوشمند گاهی 2 یا چند بار درخواست واریز مبلغ می‌شود، اظهار کرد: کسانی که ثبت نام کارت ملی هوشمند را در سامانه قبلی به اتمام رسانده‌اند، با این مشکل مواجه نشده‌اند.

وی افزود: اما کسانی که در سامانه قبلی ثبت نام کارت ملی هوشمند را به هر دلیلی نیمه کاره گذاشته‌اند، با این مشکل مواجه شده‌اند. لازم به ذکر است مبلغ کسر شده اضافی‌ حداکثر ظرف مدت 72 ساعت‌ به حساب آن‌ها بازمی‌گردد.

پارسایی گفت: مشکل کسر چندباره مبلغ در هنگام ثبت نام اولیه کارت ملی هوشمند از روز دهم اسفند ماه برطرف شده است.

انتهای پیام/

برطرف شدن مشکل کسر چندباره مبلغ در هنگام ثبت نام اولیه کارت ملی هوشمند

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۹
در انتظار بررسی: ۰
فلاح
۱۰:۱۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام من ثبت نام کردن در مرحله پرداخت زمان پردازش تموم شد از سایت خارج شد حال هر بار میزنم می نویسه درخواست شما در حال پردازش رد شده با این توصیف که ثبت نشدن اطلاعات و مبلغ از حساب کم شده ،حال نمیشه ثبت نام دوباره کرد چون به پیغام رد شدن درخواست مواجه میشیم اول راه حل و عودت مبلغ چه میشه
حمید
۰۱:۱۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام
دوستان مشکل بنده حل شد و امروز تونستم نوبت بگیرم و خبری از پیغام خطا در تاریخچه پرداخت دیگه نیست
موفق باشید
مرتضی
۱۰:۲۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
کسایی که سال 96 پرداخت رو انجام دادن، الان توی سامانه خطا در تاریخچه پرداخت رو میده و امکان گرفتن نوبت نیست. از باشگاه خبرنگاران جوان خواهش میکنم پیگیری کنید.
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
مگه میشه مگه داریم
اکرم
۲۲:۲۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
این مشکل خطا در تاریخچه پرداخت همچنان ادامه داره ، بدتر از همه که میگن حل شده !!!
یه بنده خدایی کارت ملی اش رو لازم داشته باشه چه کنه
جواد
۱۰:۰۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
لطفا این مشکل خطا در تاریچه پرداخت رو پیگیری کنید . اصلا کسی جواب درست نمیده . رفتیم ثبت احوال گفتیم پولمونو پس بدید گفتن ۲ دو هفته دیگه برو سایت درسته ثبت نام تون رو تکمیل کنید اما همچنان همان مشکل و هیچ راه و شماره ای واسه پیگیری نیست.
حمید
۰۷:۴۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
برای بنده که فعلا تفاوتی نکرده و هنوز پیغام خطا در تاریخچه پرداخت میده
مهدي
۱۰:۵۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
آيا براي كسي مشكل خطا در تاريخچه پرداخت حل شده چون زنگ زدم مي گن براي يه عده حل شده آيا واقعيت داره ؟؟
رامین
۱۴:۰۹ ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
با سلام
بنده با پشتیبانی ثبت احوال تماس گرفتم گفتن از هفته اول اردیبهشت 97 این مشکل رفع میشه !
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
سلام
من سال 96 پرداخت وجه انجام دادم نوبت نگرفتم الان برای من پیغام «خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید» رو نمایش میده و اصلا نمیشه وارد شد.
حامد عالی
۱۰:۳۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
سلام، لطفا مشکل رو پیگیری کنید هنوز مشکل ما که سال 96 پرداخت کردیم و به هر علتی فرصت ادامه نیافتیم برطرف نشده است و پیغام «خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید» را می دهد. یعنی یه انتقال اطلاعات از سیستم قدیم به جدید رو نمیتونن انجام بدن؟؟؟؟؟
مهدي
۲۰:۴۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
باسلام خواهشاً از باشگاه خبرنگاران جوان پيگيري شود كه چرا سايت كارت ملي دو ماه بعد از عوض شدن سايت درست نمي شود مشكل خطا در تاريخچه پرداخت رو مي زنه با پشتيباني تماس بگيريد لطفا پيگيري كنيد كسي جواب تلفن رو نمي ده خواهشاً از همكارنتان تقاضا دارم اين مشكل را با سخنگوي ثبت احوال در ميان بزاريد كه يه پاسخ درستي به ما بدهد با تشكر
یاسر
۱۲:۵۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۷
من اواخر بهمن 96 ثبت نام کردم، در اسفند ماه سایت باز نمیشد، الان (فروردین) برای نوبت گیری به سایت مراجعه می کنم با دادن مشخصاتم پیغام زیر رو میده، هیچ شماره یا ایمیل پشتیبانی در سایت وجود نداره! باید چیکار کنم ؟ لطفا شما پیگیری کنید.
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
دوستان که در سایت جدید ثبت نام کردند و پول ازشون کسر شده و پرداخت ناموفق شده الان برند تو سایت براشون زده موفق . و می توانند نوبت بگیرند
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
خب من که از قبل ثبت نام کردم و باید برم برای مراجعه حضوری اصلا وارد نمیشه وخطا در تاریخچه پرداخت میده و میگه باقسمت پشتیبانی تماس بگیریم.
کجا هس کسی نمیدونه.
شیدائی
۰۰:۵۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۷
یکی راهنمایی کنه با کجا تماس بگیریم تا این مشکل خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید برایمان حل بشه
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۷
باسلام. من توی سایت قبلی واسه ثبت نام پول پرداخت کردم والان که واسه نوبت گیری مراجعه میکنم. مینویسه که خطا درتاریخچه پرداخت و نوشته که با پشتیبانی تماس بگیرید
فرهاد
۱۷:۴۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
سلام .من با سایت قبلی کارت ملی برای 14 نفر پول پرداخت کردم و حالا که سایت به روز شده نه روز و نه تاریخ را ذخیره نمیکنه .چه باید کرد ؟راهنمایی کنید؟
حمید
۲۰:۰۰ ۰۶ فروردين ۱۳۹۷
بنده نیز در سایت قبلی پیش ثبت نام کرده بودم و در سایت جدید با مشکل خطا در تاریخچه پرداخت مواجه هستم و نمیتونم وارد بشم و نوبت گیری کنم.
اگر از دوستان کسی راه حلی پیدا کرد ممنون میشم اینجا عنوان کنه تا بقیه استفاده کنند
پروینی
۱۰:۱۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
سلام در سامانه قدیمی پول پرداخت کردم و الآن که می خواهم در سامانه جدید نوبت بگیرم پیام میده خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید ' گفته شده پول به حساب کاربر برمیگردد حال 5 روز از سال گذشته خبری نیست چون از کارت خودم واریز شده پس فکری برای این کار بیاندیشید برادران هوشمند
محمد
۲۳:۰۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
بنده با سایت قبلی ثبت نام کردم اما با سایت جدید نمیتونم نوبت گیری کنم با مشکل خطا درتاریخچه پرداخت مواجه میشم لطفا پیگیری بفرمایید افراد زیادی همین درخواست رو دارن پس چرا رسانه باشگاه خبرنگاران پیگیری نمیکنه مشکل مردم رو واقعا وظیفه رسانه پس چیه فکر نکنم حتی پیامارو بخونین وگرنه با این همه درخواست باید پیگیری میکردین
علی
۱۸:۱۹ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
یک ماهه همینطور مراجعه می‌کنم به سایت و به من هم همین پیغام رو میده. گناه ما که تو سایت قبلی ثبت نام کردیم و یهو سایت عوض شد چیه؟!
داریوش
۱۱:۵۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
با تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان
بنده نیز مانند سایر دوستان در سامانه قبلی ثبت نام کرده بودم و هزینه را نیز پرداخت نموده ام!
ولی اللان هروقت که میخواهم وارد سایت شوم ونوبت بگیرم با پیام «خطا در تاریخچه پرداخت.لطفا بررسی کنید
مهدي
۱۹:۲۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
براي حل مشكل سايت كارت ملي به نظرم بايد با آقاي جهرمي وزير ارتباطات و فن آوري تماس گرفته شود و ايشان را در جريان مشكلات سايت كارت ملي قرار دهيد
روح الله
۲۳:۵۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
بر خلاف همه سامانه های پرداخت موقع پرداخت پول در درگاه پرداخت، مبلغ 200000 ریال نمایش داده می شود ولی وقتی کسر می شود یک مبلغ دیگر کسر می شود!
جساراتا آیا این دست به یکی نمودن برای برداشت پول نیست!؟
اگر ایراد از سامانه ثبت احوال است، چرا د سامانه بانک هم مبلغ 200000 ریال نمایش داده می شود و اگر ایراد از بانک است، چرا فقط برای پرداخت های ثبت احوال!؟
الان مدت زیادی است که پول از حساب مردم رفته و در حساب سازمان است!؟
روح الله
۲۳:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
به نام خدا
با تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان
بنده نیز مانند سایر رفقا در سامانه قبلی ثبت نام کرده بودم و هزینه را نیز پرداخت نموده بودم!
ولی امروز با پیام خطای «خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید» مواجه می شوم.

شاید برای خیلی ها 200000 ریال مبلغ مهمی نباشد!
روح الله
۲۳:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
به نام خدا
با تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان
بنده نیز مانند سایر رفقا در سامانه قبلی ثبت نام کرده بودم و هزینه را نیز پرداخت نموده بودم!
ولی امروز با پیام خطای «خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید» مواجه می شوم.

شاید برای خیلی ها 200000 ریال مبلغ مهمی نباشد!
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
همه چیز ان شالله حل میشه
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
این مشکل خطا در تاریچه پرداخت چکار باید کنیم ؟
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
اصلا سایت باز نمیشه وخطا میزنه پیگیری کنید لطفا
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
چرا موقع ثبت نام خطا میده ؟
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
خواهشمندیم پیگیری فرمایید تا مشکل هر چه سریعتر حل شود .
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
با سلام
بنده کافی نت دارم و حدود 100 نفر را در سایت قبلی NCR.IR ثبت نام کرده ام بدون دریافت نوبت !!! چرا که در شهر ما ( از استان آذربایجان غربی ) ظرفیت پذیرش اصلا وجود نداشت و از آنجایی که تا بیستم اسفند برای ثبت نام فرصت باقی بود، ثبت نام کردیم که بعدا نوبت بگیریم ولی سایت عوض شد و الان که به سایت جدید مراجعه میکنم، اخطار ( خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید ) میاد و دیگر هیچ !!!
خواهشمندیم پیگیری فرمایید تا مشکل هر چه سریعتر حل شود .
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
یکی راهنمایی کنه با کجا تماس بگیریم تا این مشکل خطا در تاریخچه پرداخت
مهدي
۱۷:۱۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
اين خطاي تاريخچه پرداخت يعني چي
وحید
۱۱:۴۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
سلام مبلغ 120تومان از حساب من بخاطر ثبت نام کارت ملی کسر شده اخه این یعنی چی مگه من یکبار پرداخت نکردم .چرا بار دومم پرداخت کردم تاحالا به حسابم برنگشته
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
برای ثبت نام کارت ملی مبلغ از حساب کم می شود و ثبت نام انجام نمی شود با حراست بخش مال و.... ثبت احوال تماس گرفتم گفتند1396.12.20 پول بر می گردد که بر نگشته است چرا ؟
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
همه چیز ان شالله حل میشه
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
یکی راهنمایی کنه با کجا تماس بگیریم تا این مشکل خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید برایمان حل بشه کل مسئولین ثبت احوال اصلا بلدن با سامانه کار کنند
مصطفی
۱۸:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
این مشکل خطا در تاریچه پرداخت چکار باید کنیم؟
مصطفی
۱۸:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
این مشکل خطا در تاریچه پرداخت چکار باید کنیم ؟
ناشناس
۰۱:۱۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
خواهمشندم پیگیری کنید
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
خواهمشندم پیگیری کنید
امین
۲۱:۰۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
مدتی است با مشکل زیر در هنگام ورود به سایت www.ncr.ir مواجه میشم و به این نتیجه رسیدم که هیچ راه حلی تاکنون وجود نداشته همینطور تلفن هایی که هیجگاه آزاد نمیشن و سایتی که هیچ راه حلی نذاشته:

"خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید "
اگر کسی تونست این مشکل رو حل کنه خوشحال میشم به دیگران و دوستانی که مشکل مشابه من رو دارن بگه
پیگیر کارت ملی هوشمند
۱۹:۵۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
شماره پشتیبانی که میگن تماس بگیرید چنده؟ کدوم پشتیبانی؟ هر روز یه مشکل!!!!؟؟؟ کی قراره حل بشه؟؟؟؟؟ بیخود از ملت پول می گیرید و براشون مشکل هم درست میکنید؟؟؟؟
حمیدی
۱۹:۱۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
با سلام - من حوالی 80 نفر رو در سامانه قبلی ثبت نام و هزینه 200 هزار ریال پرداخت کردم ولی که میخوام نوبت بگیرم خطا میده ( خطا در تاریخچه پرداخت لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید ) خواهشا رسیدگی کنید
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
همه چیز ان شالله حل میشه
جمالی
۰۹:۰۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
در سامانه قدیمی پول پرداخت کردم و الآن که می خواهم در سامانه جدید نوبت بگیرم پیام میده خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
هیچ شماره تلفنی هم از قسمت پشتیبانی وجود نداره
حالا باید چه کرد؟؟؟؟؟
محمدی
۱۷:۰۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
دقیقا من هم مشکل شمارو دارم
ناشناس
۰۱:۱۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
حالا باید چه کار کرد؟؟؟؟
احسان
۲۰:۱۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
منم همین مشکل رو دارم و مهلت دوماهه که برای نوبت گیری برام گذاشته شده داره تموم میشه و کسی هم جوابگو نیست! در واقع پشتیبانی ای وجو دنداره!
farhad
۲۳:۴۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
سلام .من با سایت قبلی کارت ملی هوشمند پول پرداخت کردم .برای 14 نفر . حالا سایت جدید نوبت ذخیره نمیکنه .پس پول ما کجا رفته .راهنمایی کنید
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
خیلی عالیه
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
خیلی عالیه
مریم
۱۴:۰۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
خیلی ها همین مشکل :خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید .رو دارن. فعلا کسی جوابی نگرفته
محمدی
۱۷:۰۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
نه والا من هم تا حالا جوابی نگرفتم
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
مگه خود مسئولین ثبت احوال بلد هستند با این سامانه کار کنند اینها فقط قصدشون دریافت پول است
سحردولتی
۱۳:۵۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
با سلام خسته نباشید در سامانه قدیمی ثبت نام کردم در تارذیخ 18/11 /96 و تاریخی را برا دریافت مشخص کردم 16 / 12/ 96 . رسید قدیمی صادر شد . که در این تاریخ سامانه ابدیت و تغییر کرد و الان با مراجعه به سایت خطا میده خطای رو.برو خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید با شماره ها داده شده نشد تماس گرفت . ایا این مشگل و پرداخت هزینه و بررسی انجام میشه . و ما چکار کنیم با این مشگل ایا صبر بکنیم. خواهشن راهنماییم کنید