سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام مرتضوی مطرح کرد:

مشکلات دانشجویان ایرانی خارج از کشور دغدغه مسئولان است/ برگزاری همایش های دانش آموختگی با هدف تشکیل شرکت‌های دانش بنیان

مرتضوی گفت: یکی از رویکردهای برگزاری همایش های دانش آموختگی در حوزه های پزشکی و پیرا پزشکی تعامل با دانشجویان برای تشکیل شرکت‌های دانش بنیان  است.

حجت الاسلام ابو محمد مرتضوی رئیس دبیرخانه نهاد مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور در گفت و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: یکی از رویکردهای همایش دانش آموختگان ایرانیان خارج از کشور تعامل بیشتر با فارغ التحصیلان دانشگاهی خارج از ایران است.

وی ادامه داد: یکی از رویکردهای برگزاری همایش های دانش آموختگی در حوزه های پزشکی و پیرا پزشکی تعامل و ارتباط بیشتر با دانشجویان برای تشکیل شرکت‌های دانش بنیان در حوزه های مربوطه است.

مرتضوی عنوان کرد: این همایش سبب می شود تجربه‌های دیگران در اختیار فارغ‌التحصیلان ایرانی خارج از کشور گذاشته شود و راهکارهای کارآفرینی  در داخل کشور به آنها معرفی می شود.

وی با اشاره به اینکه باید ارتباط دانشجویان ایرانی خارج از کشور با دانشجویان  و مسئولان در داخل از طریق نهاد بیشتر شود، تاکید کرد: برگزاری همایش‌های دانش آموختگی این مسئله را به دانشجویان نشان می‌دهد که ایران نسبت به آنها احساس مسئولیت می‌کند و به فکر آینده کاریشان است.

مرتضوی اظهار کرد: دانشجویان و فارغ التحصیل خارج از کشور نیازهایی دارند که دغدغه جدی مسئولان کشور محسوب می‌شود به طوری که بحث اشتغال و تاسیس شرکت های د انش بنیان در حوزه های مربوطه یکی از مقوله های مهم کشور است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.