سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفاشیان: از توافق کی روش با ازبکستان اطلاعی ندارم

نائب رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به خبر‌های ضد و نقیص درباره توافق کی روش با تیم ملی ازبکستان واکنش نشان داد.

علی کفاشیان نائب رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت دعوت شمسایی به تیم ملی فوتسال گفت: این موضوع را به کمیته فنی و توسعه ارجاع دادم. در این کمیته برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری مسابقات انجام می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که محمدرضا ساکت برای قبول مسئولیت دبیر کلی فدراسیون باید از سمت‌های دیگرش استعفا دهد، اما تا کنون این کار را نکرده است اظهار کرد: این مسائل به مهدی تاج مربوط می‌شود. اگر تاج حکمی را صادر می‌کند در هیئت رئیسه مطرح کرده است. اگر این کار غیر قانونی بود، هیئت رئیسه با آن مخالفت می‌کرد.

کفاشیان درباره این که قرار است با حضور اینفاتینو جلسه‌ای با کمیته فوتسال برگزار شود اظهار کرد: من از این جلسه بی اطلاع هستم.

مسئول کمیته فوتسال درباره امضا کردن نامه پرداخت نشدن غرامت به نمایندگان ایران توسط او ادامه داد: من نظر خودم را به‌ ای اف سی اعلام کردم و تصویر آن را هم منتشر کردم. به دلیل تصمیمات عربستان سعودی هزینه‌های زیادی به نمایندگان ایران تحمیل شده است به همین دلیل از‌ ای اف سی خواستم به این باشگاه‌های ایرانی غرامت پرداخت شود. زیرا باشگاه‌ها در آمد خود را به دلیل انجام نشدن بلیت فروشی، تبلیغات محیطی و ... از دست داده اند. ما از‌ ای اف سی خواسته ایم طرح پرداخت غرامت را در هیئت رئیسه آسیا مطرح کند.

او درباره مخالفت ای اف سی برای پرداخت غرامت گفت: من نمی‌دانم از خود‌ ای اف سی بپرسید.

کفاشیان درباره توافق کی روش با تیم ملی ازبکستان خاطر نشان کرد: من از این موضوع بی خبرم.

انتهای پیام/

اظهارات کفاشیان درباره وضعیت نمایندگان ایران در آسیا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
اکبر
۱۹:۰۲ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
کی روش توایران خواهد ماند حمایتت میکنیم