سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از ارائه خدمات پزشکی این سازمان به مناطق محروم استان در گرامیداشت روز قشر بسیج جامعه پزشکی خبر داد.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛   رضا منصوری  رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه  گفت: بسیج جامعه پزشکی استان با ظرفیت تعداد 30 کانون به ارائه خدماتی از قبیل ویزیت و توزیع داروی رایگان توسط پزشکان این سازمان در رشته های مختلف در مناطق محروم پرداخت.

وی گفت: طی فعالیت هر یک از این کانونها در صورت نیاز بیماران به بیمارستانهای تحت پوشش ارجاع داده می شوند که تقریباً به دلیل همکاری همگی بیمارستان های استان کرمانشاه  با این سازمان و نیز وجود کانون های مختلف در این مراکز خدمات مورد نیاز بیماران ارجاعی در بیمارستان ها نیز به طور رایگان انجام خواهد شد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان همچنین درخصوص برخی از خدمات از قبیل جراحی های لازم ، بستری بدلیل زایمان ،درمانهائی که نیاز به پرتو درمانی باشد و نیز امکانات اولیه زندگی در روستاهایی که تمکن کافی نباشد گفت: در این موارد نیز ضمن هماهنگی با قرارگاه سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم اقدامات لازم صورت می گیرد.

 

انتهای  پیام/ز

ارائه خدمات پزشکی رایگان  در مناطق محروم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.