سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیأت ووشوی استان سمنان:

ووشوکاران سمنانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

رئیس هیأت ووشوی استان سمنان گفت : سه ووشوکار سمنانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مرتضی نبوی رئیس هیأت ووشوی استان سمنان با بیان اینکه ووشوکاران سمنانی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی 96 مدال کسب کردند گفت: سه ووشوکار سمنانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی افزود : مسابقات ووشوی قهرمانی کشور که جنبه انتخابی تیم ملی داشت، از مهم‌ترین میدان‌هایی بود که پشت سر گذاشتیم.

کسب 96 مدال رنگارنگ توسط ووشوکاران سمنانی

نبوی با اشاره به اینکه سال از 96 تا کنون ووشوکاران سمنانی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی 96 مدال کسب کردند، از حضور سه ووشوکار سمنانی در اردوی تیم ملی خبر داد و افزود: این اردو برای حضور تیم ملی ایران در رقابت‌های آسیایی جاکارتا به میزبانی تهران در فروردین ۹۷ برپا خواهد شد.

رئیس هیأت ووشوی استان سمنان ادامه داد: احمد واحدی، مرتضی نوروزی و فرشاد مداح نمایندگان ووشوی استان سمنان در اردوی تیم ملی هستند.

نبوی با تأکید بر اینکه کسب ۲۷ مدال بین‌المللی در سال ۹۶ از افتخارات جامعه ووشوی سمنان است، تصریح کرد: برای اولین بار مسابقات ووشوی جام پارس مهم‌ترین رویداد بین‌المللی تاریخ ورزش استان را برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه ووشو پرافتخارترین ورزش استان سمنان است، اظهار کرد: ووشوی استان سمنان ظرفیت‌های زیادی دارد.

گفتنی است ،  مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس با حضور ۱۳۴ ووشوکار از ۱۳ تیم خارجی و ۳۴ ووشوکار در قالب دو تیم از ایران و استان سمنان در فروردین ماه سال جاری به میزبانی سمنان برگزار شد.

انتهای پیام / ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.