سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص 21 میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی ورزشی استان سمنان

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت : حدود ۲۱ تا ۲۲ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی ورزشی در این استان تخصیص داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه منتظر تخصیص اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام ورزشی در این استان هستیم گفت : امسال از لحاظ تصویب اعتبارات تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان وضع خوبی داریم.

وی با اشاره به اینکه حدود ۲۱ تا ۲۲ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی ورزشی در استان سمنان تخصیص داده شده تصریح کرد: سهم اعتبارات استانی در این بودجه ورزشی، سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

فتاحی افزود : سالن ورزشی دیباج و بیارجمند از شاهرود و سالن حسین‌آباد کالپوش میامی ازجمله دیگر پروژه‌های نیمه‌تمام است که با تخصیص این اعتبارات تکمیل خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با تأکید بر اینکه هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از ناحیه اعتبارات ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش‌افزوده به میزان اعتبارات پروژه‌های ورزشی استان سمنان تخصیص داده شده است تصریح کرد : ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی به بودجه پروژه‌های ورزشی استان اضافه می‌شود.

فتاحی با اشاره به اینکه منتظر تخصیص اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام استان هستیم تصریح کرد: اگر به‌موقع این اعتبارات تخصیص داده شود، بخشی از این پروژه‌ها تکمیل می‌شود و در اختیار جامعه ورزش استان قرار می‌گیرد.

وی از بهره‌برداری فاز اول پروژه استادیوم پنج هزار نفری گرمسار با ظرفیت هزار نفری خبر داد و اضافه کرد: سالن باستانی دامغان، گرمسار، استادیوم آرادان و سرخه از این دست پروژه‌ها هستند که تا تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام / ه

اختصاص اعتبار به پروژه‌های نیمه تمام عمرانی ورزشی استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.