سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیش از 15 برنامه ویژه هفته تربیت اسلامی در استان همدان

معاون پرورشی و فرهنگی استان همدان از اجرای بیش از 15 برنامه ویژه هفته تربیت اسلامی به طور همزمان در مناطق مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آقا یوسفی،معاون پرورشی و فرهنگی استان همدان گفت: روز امور تربیتی و تربیت اسلامی فرصت ارزشمندی برای بازخوانی کوشش های صورت گرفته به این منظور و ترسیم افق های آینده است.

وی اظهار داشت: ارج نهادن به خدمات و تلاش های جهادگران و دلسوزان عرصه پرورشی و تربیتی از جمله اقدامات مهم در این هفته می تواند باشد.

حسن‌ آقا یوسفی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه های متعدد در استان بیان کرد: تقدیر از مربیان و معاونان پرورشی و خادمان و پیشکسوتان و والدین همیار در امور تربیتی از جمله این برنامه هاست.

وی در ادامه گفت: برپایی نمایشگاه از دستاوردهای  حوزه امور تربیتی، برگزاری پرسش و پاسخ در امر تعلیم و تربیت اسلامی برای دانش‌‌آموزان و برگزاری همایش سبک زندگی و تربیت اسلامی با حضور اولیای دانش آموزان از دیگر برنامه های هفته تربیت اسلامی در استان است.

معاون پرورشی و فرهنگی استان همدان فراخوان مقاله با موضوعات سبک زندگی و آشنایی با سیره  تربیتی معصومین (ع) و دیدار با خانواده های معظم شهدای فرهنگی و دانش آموز از دیگر برنامه های ویژه هفته تربیت اسلامی ذکر و اضافه کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان با پلاکاردهای مشخص در نماز جمعه این هفته حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ ش

اجرای برنامه های ویژه هفته تربیت اسلامی در استان همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.