سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین المپیاد ورزش همگانی در شهر مرزی میرجاوه

رئیس اداره وزش و جوانان میرجاوه گفت: نخستین المپیاد ورزش همگانی با شعار «همه برنده‌ایم» در رده سنی آزاد در شهر مرزی میرجاوه برگزار شد.

ارباب زهی  رئیس اداره وزش و جوانان میرجاوه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در این المپیاد که امروز در شهر مرزی میرجاوه برگزار شد، ۱۵۰ نفر در ۹ رشته در دو بخش آقایان و خانم‌ها با هم به رقابت پرداختند.

ارباب زهی  افزود: این رشته‌ها شامل طناب‌زنی، دارت، شوت بسکتبال، روپایی، طناب کشی، والیبال ۳ نفره، داژبال، طناب زنی و پنالتی هدفمند است.

وی با بیان اینکه نخستین المپیاد ورزش همگانی با شعار «همه برنده‌ایم» برگزار شده است، افزود: در برگزاری این المپیاد اداره ورزش و جوانان میرجاوه، هیئت ورزش‌های همگانی، آموزش و پرورش و هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی همکاری داشته‌اند.

ارباب زهی گفت: المپیاد باهدف توسعه و تعمیم ورزش همگانی در اقشار جامعه و مشارکت بیشتر در مناطق کمتر توسعه‌یافته، روستایی و شهری، ارتقاء سطح تندرستی و سلامت، افزایش روحیه نشاط و شادابی در همه گروه‌های سنی انجام شده است.

رئیس اداره وزش و جوانان میرجاوه ادامه داد: مردم میرجاوه از این دوره مسابقه استقبال مناسبی داشتند، به طوریکه در اکثر گروه‌های سنی شرکت کننده داشتیم.

انتهای پیام/ع

اولین المپیاد ورزش همگانی در میرجاوه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.