سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث مرکز خدمات جامع سلامت در روستای دغاغله اهواز

  نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت بهداشت با احداث یک مرکز خدمات جامع سلامت در روستای دغاغله در اطراف شهر اهواز موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  جواد کاظم نسب الباجی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: طی مکاتباتی که با وزارت بهداشت انجام گرفت، درخواست ایجاد مرکز جامع بهداشت در روستای دغاغله از توابع شهر اهواز به این وزرات خانه ارسال شد؛ خوشبختانه این موضوع پس از پیگیری تصویب و رسما ابلاغ شد.

وی گفت: روستای ذغاغله و روستا های اطراف  از توابع بخش مرکزی اهواز بیش از 7 هزار نفر جمعیت دارند، به طور حتم با راه اندازی این مرکز تردد روستایان به شهر اهواز برای برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی کمتر خواهد شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: راه ندازی این مرکز را از نیازهای ضروری منطقه است که در این زمان روستای دغاغله خدمات مربوطه را از مرکز کیان آباد اهواز دریافت می کند، از این پس با راه اندازی این مرکز خدمات جامع پزشکی و بهداشتی با راحتی بیشتری در اختیار ساکنین این منطقخ قرار خواهد گرفت.

الباجی بیان داشت: کادر بهداشتی و نیروی انسانی در این مرکز افزایش می یابد و اولویت جذب نیروهای مورد نیاز در این مرکز افراد بومی خواهد بود.

انتهای پیام/م

مرکز خدمات جامع سلامت در روستای دغاغله اهواز احداث می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.