سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت مخاطب شناسی در ترویج نماز و حجاب

استاندار قزوین بر ضرورت توجه به مخاطب شناسی و اقدام فرهنگی برای ترویج نماز و حجاب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار در جلسه ستاد اقامه نماز افزود: باید مخاطبان را برای ترویج فرهنگ این دو موضوع شناخت چرا که همایش‌ها و سمینار‌ها در این حوزه تنها با حضور اقشارو افرادی که در حوزه نماز و حجاب اهتمام جدی دارند، برگزار می‌شود.

زاهدی اضافه کرد: باید همایش‌ها و کارگا‌هایی برای افرادی که نماز نمی‌خوانند یا در امر حجاب از توجه کمتری برخوردار هستند، برگزار شود تا بتوان این افراد را با سهولت بیشتری جذب کرد.

زاهدی در ادامه خواستار نظارت بر نمازخانه‌های بین راهی برای رفاه حال گردشگران نوروزی شد و بر ایجاد نمازخانه‌های موقت در مکان‌های مورد نیاز تاکید کرد.

وی همچنین بر راه اندازی نمازخانه در مجتمع‌های تجاری و مشارکت مردم در ساخت و راه اندازی خانه عالم در مساجد تاکید کرد.

استاندار با اشاره به ساخت مساجد گفت: ساخت مصلی‌ها در بسیاری از شهر‌ها در دستور کار قرار گرفته است که به دلیل بزرگی پروژه و حجم زیاد اعتبارات سال‌ها به طول می‌انجامد و این زیبنده نیست.

زاهدی با اشاره به جایگاه مساجد در جامعه اسلامی، گفت: رفتار‌های خادم، هیات امنا و مسئولان مساجد در جذب جوانان و نوجوانان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و نباید فراموش کرد اهل مسجد از گذشته تاکنون مامن و مورد اعتماد مردم بوده اند.

دعوت از حضور استاندار در ستاد‌های اقامه نماز مدارس، تشکیل کارگاه‌های تربیت و فرزندپروری با استفاده از ظرفیت‌های آموزش و پرورش، همایش‌های آموزشی، توجیهی و انگیزشی برای مدیران در زمینه نماز از دیگر محور‌های تاکید شده در نشست ستاد اقامه نماز استان قزوین بود.

انتهای پیام/

برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز در قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.