سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایین آمدن آمار تصادفات در کلیه محور‌های مواصلاتی خوزستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از پایین آمدن میزان تصادفات در کل محور‌های مواصلاتی استان نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  غلام عباس بهرامی نیا، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان  گفت: باوجود افزایش تردد در جاده‌ها به دنبال اقدامات نظارتی پلیس، نگهداری و ارتقاء ایمنی که در کلیه محورهای مواصلاتی صورت گرفت حوادث جاده‌های استان در کلیه محورهای مواصلاتی کاهش پیدا کرد.

 وی افزود: در 10 ماهه نخست امسال میزان تصادفات در کل محورهای مواصلاتی خوزستان 15درصد نسبت به سال گذشته کاهش پیداکرده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان خط‌کشی، تابلو علائم، نصب گارد ریل، روشنایی، روکش، اصلاح شیب شیروانی، نصب سیستم آی تی اس، نصب دوربین‌های کنترل سرعت از جمله عواملی است که سبب کاهش حوادث در جاده‌های استان شده است.

بهرامی نیا بیان کرد: حوادث در کلیه محورها تجزیه‌وتحلیل می‌شوند و بر اساس تحلیل‌های به‌دست‌آمده معایب و نواقص جاده‌ها مشخص و اقداماتی در جهت رفع آن‌ها صورت می‌گیرد.

وی افزود: عمده‌ترین تصادفاتی که در استان رخ می‌دهد مربوط به تصادفات ناشی از واژگونی است.

بهرامی نیا گفت: به‌منظور نظارت و کاهش سرعت در محورهای مواصلاتی دوربین‌های کنترل سرعت  را نصب‌کرده‌ایم  که نصب  دوربین‌ها برحسب نقاط شریانی اولویت‌بندی می‌شوند.

وی گفت: اکنون حدود 32نقطه در بحث نصب دوربین‌ها در دست اجرا داریم و با نصب دوربین‌ها سرعت  و واژگونی دوربین‌ها کنترل‌شده و متعاقب آن واژگونی‌ها کمتر به تلفات منجر می‌شود.

بهرامی نیا با تأکید بر اولویت ارتقاء ایمنی در جاده‌ها عنوان کرد: حوزه راهداری و حمل‌ونقل باوجود داشتن محدودیت در بحث اعتبارت پروژه‌های راه را تعطیل نکرده است و کاهش اعتبارت سبب شده است که مطالبات پیمانکاران پروژه‌های راه بیشتر شده و کار را تحت تأثیر قرار دهد.

انتهای پیام/م

کاهش 15درصدی تصادفات در کلیه محورهای مواصلاتی خوزستان

 

برچسب ها: حوادث ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.