سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کی روش، غایب بزرگ دربی 86 / دیدار مقابل اینفانتینو منتفی شد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است به سوچی برود تا در همایش مربیان، رسانه‌ها و مسئولان تیم‌های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه شرکت کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ جام جهانی 2018 روسیه درحالی قرار است از 24 خرداد با دیدار روسیه و عربستان سعودی آغاز شود که تیم ملی فوتبال کشورمان با هدایت کارلوس کی روش در گروه B این مسابقات با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است و در نخستین گام باید با شاگردان رنات در مغرب دیدار کند.

برهمین اساس و طبق اعلام مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی قرار است امروز ( سه شنبه ) راهی سوچی روسیه شود تا در همایش مربیان، رسانه‌ها و مسئولان تیم‌های حاضر در جام جهانی 2018 شرکت کند.

این نشست قرار است با حضور تمامی 32 مربی حاضر در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال در سوچی و زیر نظر قدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا ) برگزار شود و کی روش هم به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در این نشست حضور می یابد.

البته با حضور سرمربی پرتغالی تیم ملی در سرزمین تزارها، او در شهرآورد پایتخت غایب است و مانند گذشته دستیارانش دیدار دربی را نظاره می کنند. همچنین طی روزهای گذشته هم اخباری به گوش می رسید که قرار است کی روش با اینفانتیو دیدار کند که با توجه به غیبت سرمربی تیم ملی، این دیدار هم منتفی شد و طبق شنیده ها  می خواهد به امارات برود و جشن تولد خود  را در کنار خانواده اش برگزار کند.

گفتنی است،کی روش متولد یک مارس 1953 است و روز پنج شنبه، جشن تولد 65 سالگی خود را برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

سرمربی تیم ملی در دربی حضور ندارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.