سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز نام نویسی حج تمتع ۹۷ از امروز ۸ اسفند در مازندران

نام نویسی از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع از امروز سه شنبه ۸ اسفند در مازندران آغاز شد.

ساداتی مدیر حج و زیارت مازندران درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۳۸۵ برای ثبت نام و تعیین کاروان ها از ساعت ۱۲ بعدازظهر امروز سه شنبه به سامانه اینترنتی reserve.haj.ir مراجعه کنند.

وی افزود: متقاضیان پس از تکمیل اطلاعات، ۷۲ ساعت فرصت دارند که به کاروان‌های ثبت شده مراجعه کنند و مدارک خود را  تحویل دهند.
مدیر حج و زیارت مازندران گفت : اسامی کاروان‌ها، قیمت و نحوه مراجعه به کاروان‌ها در همین سامانه و سامانه حج و زیارت مازندران به اطلاع متقاضیان رسیده است.
ساداتی افزود:در صورت پر نشدن ظرفیت، متقاضیان می‌توانند تا پایان اسفند نسبت به ثبت نام خود در سامانه حج و زیارت استان اقدام کنند.

وی  با بیان اینکه قیمت سفر حج تمتع برای هر نفر از ۱۵ میلیون تومان تا ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود ، افزود: هزینه سفر حج در دو مرحله از زائران دریافت خواهد شد.
مدیر حج و زیارت استان گفت: بخش اول هزینه‌ها ده میلیون تومان است که مبلغ ثبت نام اولیه زائران در بانک و سود سپرده حج از آن کسر خواهد شد و زائران تنها هزینه ما به التفاوت تا سقف ده میلیون تومان را پرداخت خواهند کرد و  پرداخت بخش دوم هزینه‌های سفر حج اوایل سال آینده اطلاع رسانی  می شود.

وی افزود: ۳ هزار و ۵۰۰ مازندرانی از ۲۶ تیر سال آینده به سفر معنوی حج تمتع  اعزام می‌شوند.

اعلام جزئیات نام نویسی حج تمتع ۹۷ در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.