سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات ۴۲ شهروند ساروی از حوادت آتش سوزی

۴۲ شهروند ساروی یک ماه گذشته از حوادت آتش سوزی نجات یافتند.

حسن کلانتری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از امداد رسانی به ۱۵۴ حادثه آتش سوزی در یک ماه گذشته خبر داد و گفت : ۴۲ شهروند از حوادث نجات یافتند.

وی با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی حریق و حوادث در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال، افزود: ۶۸ مورد اطفای حریق و ۸۶ مورد امداد و نجات در عملیات انجام شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت : در این مدت ۱۷۸ خودروی آتش نشانی به همراه ۴۰۰ مامور آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حوادث فوتی در بر نداشت ومتاسفانه ۲۶ شهروند در اثر حوادث مصدوم شدند.

کلانتری گفت: در این مدت ۴۰ مورد به خارج از محدوده شهر است که ۱۵۰ مامور آتش نشان برای انجام این ماموریت‌ها اعزام شد.

وی افزود: بیشترین حوادث آتش سوزی ۲۴ مورد در اماکن مسکونی ۱۶ مورد در معابر و گذرگاه ها، ۱۰ مورد در خودرو‌ها، ۸ مورد در اماکن تجاری و مابقی در دیگر اماکن است.

کلانتری بیشترین علت حوادث آتش سوزی در این مدت را به ترتیب آتش سوزی ناشی از عدم رعایت موارد ایمنی و بی احتیاطی در استفاده از وسایل الکتریکی و اتصالی برق، نشت گاز و وسایل گاز سوز بیان کرد.

وی از اطلاع رسانی به موقع شهروندان، از همه آنان خواست در هنگام وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره گیری ۱۲۵، آدرس دقیق و نوع حادثه را اعلام کنند.

انتهای پیام/ر

نجات شهروندان ساروی از حوادت آتش سوزی

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.