سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درگاهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

فعالیت کاروان سلامت هلال احمر با جدیت دنبال می شود

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: فعالیت کاروان سلامت جمعیت هلال احمر با حضور پزشکان، پرستاران و کادر درمانی داوطلب به صورت جدی دنبال می شود.

حبیب درگاهی سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: فعالیت کاروان سلامت جمعیت هلال احمر با حضور پزشکان، پرستاران و کادر درمانی داوطلب به صورت جدی دنبال می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: سه شنبه هشتم اسفند ماه یک کاروان سلامت متشکل از 20 نفر از پزشکان، داوطلب، پیرا پزشک، پزشک متخصص و پرستار از استان گلستان به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شدند تا خدمات پزشکی و درمانی مورد نیاز را از 9 تا 11 اسفند ماه به مردم منطقه ارائه دهند.

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: 2 اکیپ پزشکی و درمانی بعدی نیز در اواخر اسفند ماه و پس از آن اوایل فروردین ماه به مناطق زلزله زده اعزام می شوند.

استمرار فعالیت کاروان سلامت در مناطق محروم و روستایی

درگاهی یادآور شد: فعالیت کاروان سلامت در سایر مناطق کشور به ویژه در مناطق محروم و روستاهایی که فاقد خانه بهداشت هستند استمرار دارد و بر اساس گستردگی هر استان و نقاط محروم آن، این کاروان خدمات پزشکی و درمانی را به ساکنان ارائه می دهند.

وی با اشاره به حمایت کاروان سلامت از مردم مناطق محروم و کم برخوردار در سایر شهرهای کشور اضافه کرد: به دلیل دسترسی نداشتن مردم محروم در مناطق کم برخوردار به خدمات درمانی، سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با توجه به میزان استقبال پزشکان داوطلب این پزشکان را به مناطق فوق اعزام خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.