سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«قهرمانان کوچک 2» کلید می‌خورد

فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک 2» به کارگردانی حسین قناعت بهار سال 97 کلید می‌خورد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک  2» به کارگردانی حسین قناعت بهار سال 97 کلید می‌خورد.

قناعت در این باره گفت: اولین کاری که در سال آینده آغاز خواهم کرد، ساخت فیلم «قهرمانان کوچک2» است. فیلمنامه این فیلم نوشته شده و آماده ساخت است و بهار 97 این فیلم را کلید می‌زنیم.

وی ادامه داد: داستان قسمت دوم «قهرمانان کوچک» حتی از قسمت نخست هم جذاب‌تر و بهتر است. فکر می‌کنم این قصه قابلیت جذب مخاطب کودک، نوجوان و خانواده‌ها را دارد و مثل بخش اول در گیشه موفق شود.

قناعت درباره موضوع فیلم تازه‌اش گفت: مضمون فیلم باز هم درباره حمایت از تولید ملی است، اما فضای فیلم به مراتب اکشن‌تر و ریتم آن تندتر خواهد بود. قصه فیلم «قهرمانان کوچک 2» ادامه قصه قسمت نخست نیست، اما ارتباط مضمونی با این فیلم دارد و دقیقاً در همان حال و هوا و فضا روایت خواهد شد.

این کارگردان درباره تغییر بازیگران «قهرمانان کوچک 2» گفت: بازیگران کودک فیلم بازیگرانی هستند که در قسمت نخست حضور داشتند، اما بازیگران بزرگسال دیگری به فیلم اضافه خواهند شد، کاراکترهای بزرگسال این فیلم به اقتضای قصه و فضا تغییر کرده‌اند.

 

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.