سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میل گاردان تریلی جان راننده را گرفت

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از مرگ دلخراش راننده تریلی هنگام عیب یابی در زیر خودرو خبر داد.

حسن امینی زاده معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،گفت: راننده کامیون در جاده بندرعباس- سیرجان قبل از جایگاه سوخت ایسین برای بررسی و عیب یابی خودرو ، توقف می کند با میل گاردان در حال چرخش گیر می کند و به دلیل ضربات متعدد جان می دهد.

وی افزود: راننده که در حین روشن بودن موتور ، به زیر خودرو رفته به صورت ناگهانی قسمتی از لباس یا بدن وی با میل گاردان در حال چرخش گیر می کند و به سرعت به دور آن پیچیده می شود .

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت:راننده تنها بوده و مدت زمانی بدن او به دور میل گاردان می چرخد تا اینکه کامیون دیگر که راننده اش از دوستان فرد حادثه دیده است به محل رسیده و متوجه این سانحه دلخراش می شود .


امینی زاده با بیان اینکه راننده در همان لحظه اول بر اثر ضربه های شدید جان خود را از دست می دهد افزود : نجاتگران آتش نشانی بندرعباس عملیات رهاسازی بدن متلاشی شده وی را از دور میل گاردان ، انجام دادند .


وی گفت:زمان وقوع این سانحه نزدیک به ساعت 2و 45 دقیقه  بامداد بوده است.
انتهای پیام/ر

تریلی جان صاحبش را گرفت

برچسب ها: حوادث ، امداد و نجات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.