سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطالبات مردمی در سبد توجه شهرداری رفسنجان

شهردار رفسنجان گفت: نیاز‌های شهر رفسنجان شناخته شده است باید حتما اتفاق بیافتد و برنامه ریزی، مطالبات مردمی باید در سبد توجه شهرداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عظیمی زاده شهردار رفسنجان گفت: شهرداری برای صدور پروانه، نما‌ها را مشخص کرده و این نما‌ها در ضمیمه پروانه می‌آید و مالکین و سازندگان ملزم هستند این نما‌ها را رعایت کنند و پایان کا منوط به رعایت آن نماهاست.
وی افزود:در شهر رفسنجان بسیاری از مردم اعتقادی به اینکه نمای بیرونی چشم نواز و جذاب باشد ندارند به درون رسیدگی می‌کنند این رویه باید یک مقدار اصلاح شود و به ظاهر بیروی ساختمان بیشتر رسیدگی شود و شهرداری و نظام مهندسی باید جدیت بیشتری در بحث نظارت داشته باشد.
عظیمی زاده گفت: طرح‌هایی برای ارتقای سیمای شهری و اینکه وضعیت نما را تغییر دهیم در دستور کار داریم برنامه‌هایی وجود دارد؛ در شهر رفسنجان شاید کمتر به این موضوع پرداخته شده که از المان‌ها استفاده شده باشد و اکنون یکسری برنامه‌هایی را پیش بینی کرده ایم و برای میادین همچون ۲۲ بهمن و آیت الله هاشمی مسابقه‌ای برای المان‌های آن‌ها برگزار شد که تا پایان هفته گذشته فرصت بود پیشنهادات ارسال شود که بررسی می‌شوند.
انتهای پیام/ی

رسیدگی به سیمای شهری رفسنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.