سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل اموربقاع متبرکه و اماکن مذهبی کشور؛

۴۰ میلیون زائر از طرح «آرامش بهاری» در جوار بقاع متبرکه کشور بهره مند می شوند

مدیر کل اموربقاع متبرکه و اماکن مذهبی کشور گفت: بهره مندی ۴۰ میلیون زائر در ایام نوروز از طرح «آرامش بهاری» در جوار بقاع متبرکه کشور با ارزش‌ترین امتیاز فرهنگی است.

حمید عسکری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ گفت: بهره مندی ۴۰ میلیون زائر در ایام نوروز از طرح «آرامش بهاری» در جوار بقاع متبرکه کشور با ارزش‌ترین امتیاز فرهنگی است.

وی با اشاره به تعطیلی بعضی از دستگاه‌های فرهنگی کشور در ایام نوروز گفت: در این ایام مدیران فرهنگی و قرآنی و اجرایی و خادمان افتخاری در بقاع متبرکه سراسر کشور در آماده باش کامل برای ارائه بهترین خدمات فرهنگی به زائران و مسافران نوروزی می‌باشند.

مدیر کل اموربقاع متبرکه و اماکن مذهبی کشور زیارت را یکی از مولفه‌های قدرت دانست و تاکید کرد: از این حوزه دیگر حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی فعال و پویا می‌شوند و ارادت مردم به معصومین وامامزادگان نیز از دیگر مولفه‌های با ارزش است.

عسگری تصریح کرد: بیش از ۸۰ هزار مسجد و ۲۰ هزار حسینیه در سطح کشور توسط افراد متدین ومذهبی اداره می‌سلام شود که در رویش فرهنگ ناب اسلامی و گسترش آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بسیار خوب عمل کرده اند.

وی افزود: ما با داشتن ۲۵ هزار نفر نیرو در هیات امناء و ۲۷ هزار نفر خادم افتخاری و ثابت در بقاع متبرکه سراسر کشور بهترین خدمات فرهنگی و قرآنی و اجرایی رو به زائران بقاع متبرکه و اماکن مذهبی ارائه می‌دهیم که طرح «آرامش بهاری» و «نشاط معنوی» از نمونه‌های بارز آن است.

مدیر کل اموربقاع متبرکه و اماکن مذهبی کشور با اشاره به حضور ۳ هزار نیروی مبلغ و برپایی هزار خیمه معرفت در طرح «آرامش بهاری» ۹۷ اظهار امیدواری کرد:  انشاالله خروجی همه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی و اجرایی ارائه شده در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی کشور به برپایی حکومت الهی و جهانی امام زمان (عج) منتهی شود.

عسگری گفت: طرح آموزشی، توجیهی طرح آرامش بهاری سال ۹۷ ویژه مدیران فرهنگی و هیات امناء، خادمان ثابت و مدیران فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه به صورت استانی برگزار می‌شود که این دوره در استان خراسان رضوی با محوریت شهر‌های طرقبه، سبزوار و کاشمر برگزار شد.

 
انتهای پیام//ف.ج
 

بهره مندی ۴۰ میلیون زائر از طرح «آرامش بهاری» در جوار بقاع متبرکه کشور

برچسب ها: نوروز ، اوقاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.