سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سقوط نور افکن استادیوم تختی مشهد

بخشی از نورافکن ورزشگاه قدیمی تختی مشهد عصر هنگام برگزاری یک مسابقه فوتبال بر روی سکوی خالی از تماشاگر این ورزشگاه سقوط کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ امیر زارعی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت:بخشی از نورافکن ورزشگاه قدیمی تختی مشهد عصر هنگام برگزاری یک مسابقه فوتبال بر روی سکوی خالی از تماشاگر این ورزشگاه سقوط کرد و موجب خرابی بخشی از سکو‌های ورزشگاه شد.

وی افزود: اجاره زمین چمن شماره ۱ ورزشگاه قدیمی تختی مشهد بر طبق رای کمیسیون ماده ۸۸ به مدت ۱ سال به شخص حقیقی واگذار شده است و طبق قرارداد هزینه تعمیر و نگهداری این زمین و تجهیزان آن بر عهده مستاجر است.


زارعی اظهار داشت:هم اکنون تیم‌های فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان با حضور در استادیوم تختی مشهد به دنبال علت وقوع این حادثه هستند.

محسن صفار مستاجر زمین شماره ۱ ورزشگاه تختی مشهد هم وزش باد شدید و سستی نقطه جوش نورافکن ورزشگاه را علت وقوع این حادثه اعلام کرد.

نکته قابل تامل اینکه این اتفاق هنگام برگزاری یک دیدار فوتبال در مسابقات امید لیگ دسته یک فوتبال خراسان رضوی رخ داد و در صورت سقوط نور افکن ورزشگاه به سمت زمین چمن معلوم نبود چه حادثه تاسف باری در انتظار بازیکنان تیم‌های فوتبال باشد.

مجموعه ورزشی تختی مشهد با بیش از ۶۶ سال قدمت یکی از قدیمیترین مجموعه‌های ورزشی کشور به شمار میرود.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

سقوط نور افکن استادیوم تختی مشهد روی سکوی خالی از تماشاگر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.