سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ده ماهه سالجاری؛

اقامت بیش از یک میلیون گردشگر ومسافر در مراکز اقامتی آذربایجان غربی

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت:: در مدت ۱۰ ماه سالجاری بیش از یک میلیون نفر گردشگر و مسافر در مراکز اقامتی استان اقامت کرده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ جلیل جباری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: در مدت ۱۰ ماه گذشته امسال یک میلیون و ۲۷ هزار نفر آذربایجان غربی را برای سفر و گشت و تفریح انتخاب و ضمن بازدید از مناطق و جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی فرهنگی در مراکز اقامتی استان اقامت کردند.
وی افزود: در بحث گردشگری و ارائه خدمات بهینه به گردشگران بر حسب وظایف ذاتی سازمان با همکاری دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط در زمینه ارتقاء خدمات هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی، ۲ هزار و ۴۸۶ مورد از مراکز اقامتی و رستوران‌ها و مراکز خدماتی و مسافرتی بازدید نظارتی به عمل آمده است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی اضافه کرد: در این رابطه ۷۷ مورد تشویق، ۲۱۱ مورد تذکر و ۱۷۶ مورد اخطار کتبی صادر شده است.
جلیل جباری در ادامه با بیان اینکه در این مدت حدودا ۱۱۵ هزار نفر از موزه‌های آذربایجان غربی  بازدید کردند افزود: تردد افراد از پایانه‌ها نیز افزایش یافته بطوری که بر اساس آمار گمرک و اداره کل پایانه‌های استان، در مجموع ۳ میلیون و ۴۸۰ هزار نفر به استان تردد داشته اند.
انتهای پیام/ح


تردد ۳ میلیون و ۴۸۰ هزار نفر به آذربایجان غربی در ده ماهه سال جاری

برچسب ها: میراث فرهنگی ، هتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.