سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل میراث فرهنگی استان یزد؛

افتتاح پنجمین اقامتگاه بوم گردی در بافق

مدیر کل میراث فرهنگی استان یزدگفت:پنجمین اقامتگاه بوم گردی شهرستان بافق با حضور معاون عمرانی استاندار یزد با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال در روستای تراب آباد شهرستان بافق افتتاح شد.

 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت:اقامتگاه سادات دارای بافت قدیمی و سازه های سنتی است که با 5 اتاق سنتی، تالار، حیاط و فضای سبز مناسب آماده پذیرایی از شهروندان بافقی و گردشگران به ظرفیت 30 نفر است.

فاطمه دانش یزدی افزود: اقامتگاه سادات به صورت اقامتگاه و رستوران با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال و مساحت 1200 مترمربع از سوی  بخش خصوصی ساخته شده است.

سیدجلال سادات الحسینی مسئول این اقامتگاه بوم گردی از جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که فراهم کردن محیطی سنتی برای شهروندان و گردشگران و اشتغال نیروی بومی را از اهداف ایجاد این محل عنوان کرد.

گفتنی است: اقامتگاه بوم گردی سادات در محله تراب آباد شهرستان بافق به مساحت هزار متر مربع و زیر بنای250 متر مربع ایجاد شده است و دارای 5 اتاق با ظرفیت اقامت برای30 نفر می باشد که با افتتاح آن برای 2 نفر به‌ صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

اقامتگاه بوم گردی سادات عصر امروز با حضور صادقیان معاون عمرانی استانداری، یارمند مدیر کل روستایی و شورای استانداری، دانش یزدی مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد، شاکر شمسی معاون امور شهری استانداری، زاده رحمانی فرماندار بافق، نوروززاده شهرداربافق و جمعی از مسئولان، در روستای تراب آباد شهرستان بافق افتتاح شد.

انتهای پیام/ ی

پنجمین اقامتگاه بوم گردی در بافق افتتاح شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.