سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید نمایند روسیه در سازمان ملل بر مشارکت کشورهای سازنده در تدوین قانون اساسی سوریه

نماینده دائم روسیه در دفتر سازمان ملل در ژنو تاکید کرد که این سازمان از قدرت‌های سازنده در روند تدوین قانون اساسی سوریه استفاده کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از تاس، «گنادی گاتیلوف» نماینده دائم روسیه در دفتر سازمان ملل و سایر سازمان‌های مستقر در ژنو، اظهارکرد که سازمان ملل نباید کشورهایی که منافع لحظه‌ای برایشان مهم است را در تدوین قانون اساسی  سوریه دخیل کند.

وی گفت: ما بر این باوریم که سازمان ملل علاوه بر آنکه از  اراده سیاسی خود بهره می‌برد، خرد خود را نیز برای تلاش در راستای تعامل با قدرت‌های سازنده‌ای که نگران سرنوشت کشورشان هستند در روند تدوین قانون اساسی جدید سوریه به کار می بندد.

نماینده دائم روسیه در دفتر سازمان ملل و سایر سازمان‌های مستقر در ژنو تصریح کرد: روند پیشرفت کمیسیون قانون اساسی هم اکنون  آغاز شده است و سه کشور تضمین کننده صلح در سوریه که روسیه، ترکیه و ایران هستند در این باره درحال کار هستند. انتخاب نامزد‌ها نیز در حال انجام است.

 «گنادی گاتیلوف»  بیان داشت: هر چند مشکلات زیادی وجود دارد اما شاهد آن هستیم که بخش قابل توجهی از معارضان سوری همچنان اقدامات غیر قابل قبولی را انجام می دهند که این مسئله باعث تضعیف پیش شرط‌ها برای شروع مذاکرات با دولت سوریه می شود.

انتهای پیام/

تدوین قانون اساسی سوریه و پیشنهادات روسیه

 

برچسب ها: روسیه ، سوریه ، سازمان ملل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.