سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون میراث فرهنگی کشور:

صنایع‌دستی ایرانی زبان زد در سراسر جهان است / هر 6 گردشگر خارجی اشتغال برای یک ایرانی

معاون میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور گفت : صنایع‌دستی ایرانی زبان زد عموم مردم در سراسر جهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احمد دانیالی معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان با بیان اینکه صنایع‌دستی ایرانی زبان زد عموم مردم در سراسر جهان است گفت : بسیاری از گردشگران برای خریداری صنایع‌دستی معروف ایران به استان‌هایی مانند اصفهان، همدان و سایر استان‌های گردشگری کشور سفر می‌کنند.

وی هنرمندان فعال در حوزه صنایع‌دستی را سفیران گردشگری ایران برشمرد و افزود : این افراد باهنر نمایی و معرفی محصولات خود در سطح ملی و جهانی می‌توانند در جذب گردشگر و تزریق نقدینگی به این بخش نقش‌آفرین باشند.

استان سمنان ظرفیت مطلوبی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور تصریح کرد : استان سمنان نیز با توجه به‌قرار داشتن در مسیر حرم مطهر رضوی ظرفیتی مطلوب برای جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد که باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کنید.

دانیالی گفت : ورود هر 6 گردشگر خارجی به ایران سبب ایجاد اشتغال برای یک ایرانی می‌شود.

وی گفت : اگر خواهان رونق اقتصادی و تسهیل معیشت مردم هستیم استفاده از حوزه گردشگری با توجه به اینکه صنعت پاک در جهان محسوب می‌شود می‌تواند راهکار مناسبی باشد.

انتهای پیام / ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.