سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام سلیمی:

مجلس در بحث اشتغال روستایی اعتبارات بسیار خوبی در تصویب کرده است

نماینده مردم محلات و دلیجان گفت: مجلس در بحث اشتغال روستایی اعتبارات بسیار خوبی در تصویب کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در جریان سفر دهگردشی به روستا‌های شهرستان محلات با اشاره به اینکه نگاه مسئولان به روستا یک نگاه ویژه است و در بحث اشتغال روستایی اعتبارات بسیار خوبی در مجلس مصوب شده است گفت: این مساله را شورای روستا حتما از طریق بخشداری و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی پیگیری کنند تا از این تسهیلات استفاده کنند.

حجت الاسلام سلیمی بابیان اینکه هدف از جلسات دهگردشی شنیدن مسائل و مشکلات مردم و شورای روستا است امکانات کشور محدود است افزود:️ گاه با دست خالی باید تلاش کنیم تا به تدریج مشکلات رفع شود.

در سفر دهگردشی مسئولان شهرستان محلات به منظور بررسی مشکلات مردم روستا‌های لریجان، نخجیروان، نینه، آبگرم، خورهه و طایقان، ضمن شرکت در جلسات دهگردشی در این روستاها، به مشکلات و مسائل مطرح شده توسط اهالی به این موارد پاسخ گفتند.

مسائلی، چون مشکلات زمین‌های کشاورزی، آب شرب، گاز، تلفن، گردشگری، خانه بهداشت و نیاز به اعزام پزشک، اجرای طرح هادی، درخواست امکانات ورزشی، عدم آنتن دهی تلفن همراه و ... ازجمله مشکلات مطرح شده در این جلسات بود که مسئولین جهت پی گیری و رفع این موارد قول مساعد دادند.

انتهای پیام / ج

سفر دهگردشی مسئولان شهرستان محلات به منظور بررسی مشکلات مردم

برچسب ها: روستا ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.