سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

13 طرح اشتغالزایی در منوجان به تصویب رسید

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری منوجان گفت:: 13 طرح اشتغالزایی روستایی و کشاورزی در منوجان به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مهدی شهسواری معاون سیاسی اجتماعی فرماندار منوجان گفت : در حوزه اشتغال کاری صورت نگرفته است مسوولان باید در ادارات خود حتما یک کارشناس داشته و با ایجاد کارگروهی برای اشتغال جوانان اقدام کنند.

وی افزود : اشتغال به حرف و شعار نیست ادارات متولی اشتغال هنوز نتوانسته‌اند معرفی به بانک داشته باشند که این جای تأسف دارد چراکه زمانی اشتغال به‌وجود آید ناامنی کاهش و مسائل فرهنگی اجتماعی افزایش پیدا می‌کند و مهم‌تر از همه معیشت مردم را حل کردن کاری ماندگار برای مسوولان می‌شود.

شهسواری اظهار کرد : مسوولان متولی موظف هستند به مسئله اشتغال با جدیت تمام نگاه کنند و موضوع اشتغال را در راس برنامه‌های خود قرار دهند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار منوجان با ابراز نارضایتی به موضوع اشتغال شهرستان تصریح کرد: مسئله اشتغال در شهرستان رضایت‌بخش نیست و مدیرانی که به این مسئله توجه نداشته باشند مدیر نیستند.

8 طرح اشتغال فراگیر در حوزه جهاد کشاورزی به مبلغ 8 میلیارد و 710 میلیون ریال و 5 طرح اشتغال روستایی به مبلغ 63 میلیارد و 280 میلیون ریال در کارگروه اشتغال تصویب و آماده معرفی به بانک شد.

انتهای پیام /س

 

تصویب 13 طرح اشتغالزایی در منوجان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.