سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید و توزیع 240 هزار تن آسفالت در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: امسال 240 هزار تن آسفالت در اردبیل تولید و توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: لایحه بودجه سال 97 شهرداری اردبیل تقدیم شورای اسلامی شهر اردبیل شده و امیدواریم که تا پایان امسال این لایحه بودجه در شورای شهر اردبیل به تصویب برسد که 577 میلیارد تومان لایحه پیشنهادی شهرداری اردبیل بود.

وی گفت: یکی از نقاط بارز این بودجه و بودجه سالهای قبل٬ کاهش هزینه‌های جاری است که 31 درصد هزینه جاری و 69 درصد هزینه‌های عمرانی لحاظ شده که کاهش هزینه‌های شهرداری و افزایش اجرای طرحهای عمرانی را به دنبال دارد.

شهردار اردبیل افزود: هزینه اداره شهر را باید کاهش دهیم و این هدف با انضباط مالی٬ پرهیز از اجرای پروژه‌های ضروری و توجه به پروژه‌هایی که منافع اکثریت مردم را تأمین می‌کند٬ محقق خواهد شد که تلاش داشتیم در چند سال گذشته اجرای پروژه‌های دارای اولویت فنی و اجتماعی رویکرد فعالیت شهرداری اردبیل بوده است.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: جنبه‌های اجتماعی پروژه بیشتر مدنظر بوده تا جنبه‌های خدماتی شهر که این نوع مدیریت می‌تواند کارساز بوده و در شهرهای بزرگ این کار را تجربه کردند که شهرداری اردبیل نیز در 3 سال گذشته بر این اولویت توجه داشته و دنبال ایجاد شهری با ارتقای کیفیت زندگی و توجه به جنبه‌های اجتماعی پروژه‌ها هستیم.

وی بیان کرد: در حوزه بهسازی فعالیت ها و اقدامات زیادی انجام دادیم و از خدمات شهرداری و مأموریت سازمانی خود غافل نشدیم و امسال 240 هزار تن آسفالت در اردبیل تولید و توزیع کرده است و قیر استفاده شده در این آسفالت از بهترین کارخانه ایران خریداری شد که بیشترین سازگاری را با شرایط و اقلیم آب و هوایی اردبیل داشته است.

شهردار اردبیل در ادامه تصریح کرد: 6 درصد بودجه سال آینده به اجرا و اتمام پروژه پل قدس اردبیل و 4 درصد بودجه نیز به اجرای پل داروپخش اختصاص یافته که 100 درصد اعتبار مورد نیاز این پروژه است.

انتهای پیام/ ع

اختصاص 6 درصد از بودجه اردبیل به پروژه پل قدس

 

برچسب ها: شهرداری ، آسفالت ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.