سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار گلوگاه:

اقتصاد نامناسب ریشه اصلی طلاق در گلوگاه

فرماندار شهرستان گلوگاه گفت: دلیل‌های اولیه جهت طلاق در سطح شهرستان گلوگاه بیکاری و فقر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدرضا تباکی فرماندار شهرستان گلوگاه ظهر امروز در جلسه پیشگیری و کاهش طلاق، گفت: از ابتدا امسال از مجموع ۱۶۹ پرونده‌ای که از دادگستری گلوگاه به اورژانس اجتماعی ارسال شد ۲۶ پرونده عامل آن بیکاری و ۲۱ پرونده عامل آن اعتیاد و بقیه هم مربوط به دخالت نابجا وغیر کارشناسی خانواده ها، ازدواج مجدد، سوء زن و اختلافات روحی زوجین است.

وی افزود: در چند ماه گذشته که اورژانس اجتماعی در سطح شهرستان افتتاح شده است با مشاوره‌های خوب و مناسب توسط کارشناسان ۳۰ مورد پرونده بازگشت به زندگی داشته ایم.

فرماندار شهرستان گلوگاه گفت: توسعه مراکز آموزشی مشاوره قبل و بعد از ازدواج، برگزاری کلاس‌های آموزشی ومدیریت بحران برای جوانان وخانواده‌ها قبل از ازدواج، ایجاد و توسعه مراکز امداد وارشاد و آموزش به جوانان جهت پرهیز از ازدواج‌های ناسنجیده از جمله اقدامات صورت گرفته است.

تباکی تاکیدکرد: هنوز زمینه تسهیل اشتغال و ورود سرمایه گذار به شهرستان کوچکی مثل گلوگاه از طریق استانداری صورت نگرفته است واین نگاه هم هنوز وجود ندارد .

وی گفت: اگر مشکلات زیر ساختی در گلوگاه حل شود و عده‌ی زیادی مشغول به کار شوند حتما در کاهش این آسیب اجتماعی تاثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/آ

مشکل اقتصادی ریشه اصلی طلاق در گلوگاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.