سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست ورزش و جوانان اردبیل؛

اسکله متحرک شورابیل برای میزبانی کانوپولوی 2019 آسیایی احداث می شود

سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اسکله متحرک دریاچه زیبای شورابیل برای میزبانی کانوپولوی آسیایی در سال 2019 به زودی احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهرام آقاخانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در دیدار با مرتضی قاطع رئیس هیات قایقرانی استان با تاکید بر حمایت اداره کل از تمام فعالیت های مرتبط با گسترش توریسم ورزشی گفت: قاطعانه از تمام طرح های کاربردی و قابل اجرا برای توسعه گردشگری در سطح استان اردبیل حمایت می کنیم چرا که می توانیم مناطق گردشگری فراوان استان را از طریق رویدادهای ورزشی به همه معرفی کنیم.

وی با بیان این که ورزش و جوانان استان اردبیل از میزبانی مسابقات آسیایی و بین المللی در تمام رشته ها استقبال می کند، افزود: برای میزبانی مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا در سال 2019، اسکله متحرک دریاچه زیبای شورابیل را که جزو جاذبه های منحصر به فرد گردشگری در سطح جهان محسوب می شود را به زودی احداث می کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در کمتر نقطه ای در دنیا یک دریاچه طبیعی در داخل یک شهر بزرگ و مرکز استان وجود دارد و ما باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.

آقاخانی در ادامه با اشاره به سایر مکان های دارای پتانسیل برای ورزش های آبی در استان اردبیل گفت: قابلیت های بالقوه فراوانی در دریاچه هایی چون گیلارلو گرمی، کشت و صنعت پارس آباد و نئور بخش هیر وجود دارد و آماده ایم تا زیر ساخت های لازم برای برگزاری اردوهای تیم ملی و حتی برگزاری مسابقات منطقه ای و کشوری را در این دریاچه ها ایجاد کنیم چون به این وسیله می توانیم به یکی از اهداف مهم خود یعنی شناساندن مناطق گردشگری و توسعه توریسم ورزشی در استان اردبیل دست یابیم.

انتهای پیام/ح

اردبیل آماده میزبانی مسابقات آسیایی و بین المللی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.