سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه اردبیل؛

نیروهای مخلص بسیجی در تمامی مراحل در کنار نیرو‌های مسلح است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: نیروهای مخلص بسیجی در تمامی مراحل در کنار نیرو‌های مسلح است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل هدف از برگزاری این جلسه را شناسایی راه کار‌ها و آسیب‌ها جهت توانمندی و کارآمدی نظام عنوان کرد.

وی با اشاره به فراگیری مجموعه مقدس بسیج گفت: سپاه تولیت مجموعه بسیج را به عهده دارد و بسیج به سبب حضور در بطن جامعه و مردم از پتانسیل لازم جهت بررسی مشکلات و مشابه برخوردار است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه با اشاره به صحبت های دکتر روحانی که "ارتش و سپاه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی زحمات زیادی را متحمل شدند ولی با ورود بسیج و آحاد جامعه و مردم در این قالب در عرصه دفاع مقدس جلوهای دیگری از دفاع در این دوران روشن و مسجل شد گفت: بسیج تشکل یافته از همه آحاد مردم است و نیروهای مخلص بسیجی در تمامی مراحل در کنار نیرو‌های مسلح است.

سردار بابازاده اظهار داشت: بسیج مجموعه‌ای صادق و مخلص است و برگزاری این جلسات و بررسی مشکلات نشان از دلسوزی این نهاد مقدس برای انقلاب و نظام است.

وی افزود: حوزه ساختاری مجمع عالی بسیج استان فرصتی برای شناسایی آسیب‌ها و فرصت‌ها است و نقد باید منصفانه و بدون حب و بغض باشد و و لازم است در کنار نقد راهکار هم ارائه شود.

سردار بابازاده خاطر نشان کرد: بسیج برای کمک به کارآمدی مجموعه های سازندگی و کاری استان همیشه آماده است و هدف از این فعالیت‌ها شتاب و پیشرفت بیشتر استان اردبیل در عرصه‌های مختلف می‌باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود از فعالیت‌های استاندار در ایام دهه مبارک فجر و سایر عرصه‌ها جهت فراهم شدن زمینه خلق حماسه‌ای دیگر و تجدید میثاق دوباره مردم با ارزش و آرمان‌های انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کرد.

انتهای پیام/ح

بسیج تشکل یافته از همه آحاد مردم است

 

برچسب ها: بسیج ، سپاه پاسداران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.