سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه پوستر و کارتون با موضوع «آسیب های اجتماعی» در اردبیل

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل گفت: نخستین نمایشگاه پوستر و کارتون با موضوع «آسیب های اجتماعی» در اردبیل دایر می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،رحمان مجرد ،مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه پوستر و کارتون با موضوع «آسیب های اجتماعی» در اردبیل اظهار داشت: نمایشگاه پوستر و کارتون «آسیب های اجتماعی» با همکاری اداره کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری اردبیل، دانشگاه محقق اردبیلی و حوزه هنری استان اردبیل روز سه شنبه 8 اسفندماه 1396 ساعت 11 در گالری خانه فرهنگ و هنر دانشگاه محقق اردبیلی، با 29  اثر از 18 هنرمند طراح گرافیک و 11 اثر از 5 کارتونیست اردبیلی دایر می‌شود.

وی محور این نمایشگاه هنری را آسیب‌های اجتماعی برشمرد و افزود: هنرمندان شرکت کننده در موضوعاتی نظیر حجاب و عفاف، طلاق، محیط زیست، اعتیاد، عدم مطالعه و فضای مجازی وموارد مشابه آن دست به خلق اثر زدند.

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: بررسی و شناسایی خصوصیات فرهنگی، اجتماعی، رفاهی و تلاش در راستای ارتقای سطح شاخص‌های مذکور از طریق طراحی پوستر و کارتون، از جمله اهداف مهم این برنامه است.

مجرد از برپایی این نمایشگاه در مراکز دیگر در سال آینده خبر داد و گفت: این آثار، به شکل عمومی‌تری در گالری‌های دیگر استان، شهرستان‌های استان، نهادهای فرهنگی و دانشگاهی و مراکز دولتی قابلیت نمایش را دارد و تا حد امکان سعی خواهد شد به صورت ادواری به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/ع

برگزاری نمایشگاه پوستر و کارتون

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.