سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی:

ضرورت هماهنگی در نحوه اجرای پدافند غیرعامل اولویت مهمی است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: ضرورت هماهنگی در نحوه اجرای پدافند غیرعامل، مهمترین اولویت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسعود مهدی زاده مقدم در نشست کمیته پدافندغیرعامل، افزود: مهمترین عامل ماموریت پدافند غیرعامل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هماهنگی بوده، زیرا با اقدامات به موقع و هماهنگی بین مسئولان شهرک‌ها و نواحی صنعتی و واحد‌های صنعتی کاهش تهدید‌ها و آسیب‌ها را داشته و همچنین اقدامات پیشگیرانه به ویژه برای صنایع پر خطر را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: تمام صاحبان صنایع واحد‌های صنعتی و تولیدی باید با الگو‌ها و اقدامات امنیتی در این زمینه آشنا بوده و بروز باشند تا در مواقع لزوم خطری آن‌ها را تهدید نکند.

مهدی زاده مقدم گفت: صنعتگران باید اشرافیت کامل به اصول، مباحث و موضوعات مختلف پدافند غیرعامل داشته باشند و تمام برنامه‌های توسعه‌ای خود را با محوریت پدافند غیرعامل انجام بدهند.


رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، افزود: در راستای راهبرد‌ها و پیشبرد اهداف برنامه‌های پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید بصورت مستمر کار شود تا هر لحظه آمادگی حداکثری وجود داشته باشد.

وی بر لزوم هر چه بیشتر افزایش ضریب امنیت و ایمنی و بکارگیری تمهیدات لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بطور دقیق در میان صنعتگران تاکید کرد و افزود: بسترسازی فراهم شده تا مشارکت حداکثری صاحبان صنایع محقق و راهکار‌های جدید ارائه و موارد پیشنهادی مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام// ف. ح

 

آشنایی تمام صاحبان صنایع واحد‌های صنعتی و تولیدی باید با الگو‌ها و اقدامات امنیتی

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.