سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمانی رزمی‌کاران اردبیلی در مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ باکو

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان اردبیل گفت: رزمی‌کاران اردبیلی حاضر در مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ باکو به عنوان قهرمان این دوره از رقابت‌ها معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اسلام عبدی، رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان اردبیل افزود: به نمایندگی از فدراسیون ورزش‌های رزمی، تیم منتخب استان اردبیل با اخذ مجوز از شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان در رقابت‌های بین‌المللی نیوفول کنتاکت کیک بوکسینگ که به میزبانی جمهوری آذربایجان برگزار شد، خوش درخشیده و مقام اول تیمی مسابقات را ازآن خود کردند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در شهر باکوی جمهوری آذربایجان برگزار می‌شد، افزود: در پایان رزمی‌کاران کشورمان با کسب 10 طلا، 11 نقره و 5 برنز موفق به کسب عنوان اول مسابقات شده و کشورهای جمهوری آذربایجان و کامرون نیز در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

 رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان اردبیل تصریح کرد: از دیگر نکات مثبت و قابل ذکر این مسابقات، می‌توان به برگزیده شدن یعقوب یکانی‌پور داور اردبیلی حاضر در این رقابت‌ها به عنوان بهترین داور مسابقات کیک‌بوکسینگ باکو اشاره کرد.

عبدی یادآور شد: در سالیان اخیر بر پایه قابلیت و توانایی رزمی‌کاران اردبیلی موفقیت‌های بسیار زیادی در مسابقات باشگاهی و ملی به دست آمده و با استمرار حمایت‌ها و ایجاد انگیزه مضاعف در بین ورزشکاران افتخارآفرینی‌های بیشتری را از این قهرمانان شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

برگزاری مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ در شهر باکو

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.