سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستورمقام معظم رهبری برای ساخت زائرسراهای ارزان قیمت

تکیه ای گفت:مقام معظم رهبری دستور تاسیس زائرسراهای ارزان قمیت را به شهرهای مشهد و قم داده بودند و فاز جدید حسینیه قمی‌ها نیز با پروانه همین زائرسراها در حال راه اندازی است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمدصادق تکیه‌ای ،مدیر حسینیه قمی‌ها در مشهد،با اشاره به اینکه حسینیه قمی‌ها در مشهد با هزینه‌های مردمی و توسط خیرین در سال 1350 تاسیس شد،گفت: در طرح توسعه حرم مطهر رضوی منطقه پیرپالوندوز مورد تخریب و ساخت صحن قرار گرفت و تولیت آستان قدس رضوی یک زمین جایگزین در محله سرشور به این حسینیه اختصاص داد.

مدیر حسینیه قمی‌ها در مشهد با اشاره به اینکه حسینیه قمی‌ها طبق وقفنامه غیر درآمدزا است وتنهاهزینه‌های جاری حسینیه از زائرین دریافت می‌شود،عنوان کرد:باتوجه به تراکم تقاضا و مراجعه کننده به حسینیه در نظر گرفتیم فاز دو حسینیه قمی‌ها در مشهد را راه اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه فاز دو حسینیه با مساحت 550 متر در کنار حسینیه فعلی در حال ساخت است،یادآورشد: مقام معظم رهبری دستور تاسیس زائرسراهای ارزان قمیت را به شهرهای مشهد و قم داده بودند و فاز جدید حسینیه قمی‌ها نیز با پروانه همین زائرسراها در حال راه اندازی است.

وی با بیان اینکه بنای فعلی حسینیه دارای دو سالن 40 نفره و 80 نفره همراه با سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه مجزا است، افزود: در طبقه همکف این حسینه سالن مراسم‌ها با ظرفیت 313 نفر وجود داشته و در طبقه‌های اول، دوم و سوم تعداد 44 سوئیت وجود دارد.

تکیه‌ای با اشاره به اینکه حسینیه فعلی به سبک قدیمی و حسینیه جدید به سبک نوین است، خاطرنشان کرد: این حسینیه دارای 6 طبقه سوئیت و 84 واحد است؛ علاقه‌مندان برای پذیرش در حسینیه قمی‌ها می‌توانند به دفتر اصلی حسینیه در تکیه آقا سیدحسن واقع در خیابان آذر قم مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

احداث فاز دو حسینیه قمی‌ها با 550 متر زیربنا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.