سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت هزار و 300واحد مسکونی برای مددجویان در مناطق زلزله زده

حدود هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی تخریبی نوع یک در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب برای مددجویان کمیته امداد مجددا ساخته می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ حیدر بهرامی، رئیس کمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب گفت: حدود هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی تخریب شده مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان نوع یک و حدود ۵۳ منزل مسکونی نیز تخریبی نوع دوم است.

بهرامی با بیان اینکه منازل مسکونی تخریبی نوع یک کاملا ویران شده و در اسرع وقت نیاز به احداث مجدد دارند، افزود: هم اکنون کار ساخت ۸۴۹ واحد مسکونی مددجویی در این شهرستان با انعقاد قرارداد پیمانکاران آغاز شده و ساخت این منازل در مراحل پی ریزی ، دیوار چینی و یا سقف زنی است.

وی با یادآوری اینکه در ۷۴۰ مسکن مددجویی آسیب دیده در شهرستان سرپل ذهاب نیز باید تعمیرات صورت گیرد، عنوان کرد: قرارداد تعمیر ۴۷۹ واحد از این منازل با پیمانکاران منعقد و هم اکنون پیمانکاران در حال انجام تعمیرات کلی و جزیی این منازل هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب با بیان اینکه این نهاد در تمامی مراحل امدادرسانی، تشکیل پرونده و معرفی به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات در کنار خانوارهای مددجو و زلزله زده بوده، تاکید کرد: همچنین کمیته امداد بعد از اتمام مراحل ساخت از سوی بنیاد مسکن، خانوارهای مددجو را تا تکمیل و تجهیز کامل منازل و وسایل ضروری زندگی کمک خواهد کرد.

 انتهای پیام/ز

ساخت ۸۴۹ واحد مددجویی   در مناطق زلزله زده آغاز شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.