سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز بکار هفتمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی در دانشگاه سیستان و بلوچستان

هفتمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی با حضور فیلم سازان دانشجوی دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سیستان وبلوچستان گفت:هفتمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، پس از یک دوره وقفه چهار ساله از امروز دوشنبه ۷ اسفند به مدت چهار روز در تالار ملاصدرای دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار می‌شود.

مجید وحیدیان افزود: در این دوره ۲۷۳ فیلم و اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که شامل فیلم‌های داستانی کوتاه، مستند کوتاه، مستند بلند، انمیشن، بخش ویژه و پیشگیری از اعتیاد است.

وی اظهار کرد: برای اولین بار در این جشنواره، فیلم‌هایی با موضوع پیشگیری از اعتیاد به نمایش گذاشته می‌شود، در این رابطه ۸۴ سناریو با موضوع پیشگیری از اعتیاد به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی رسیده است.

وی اضافه کرد: فرهاد اصلانی، مهدی قربانپور، احمد الستی، احمد توده روستا و مازیار مشتاق گوهری اعضای هیئت داوران جشنواره ملی فیلم دانشجویی هستند و اختتامیه این جشنواره با حضور مهمانان کشوری از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

جشنواره ملی فیلم دانشجویی در زاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.