سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار هفتمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی از امروز

هفتمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی زاهدان امروز دوشنبه در تالار ملاصدرای دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار می کند.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی هفتمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی، در مدت 3 روز نمایش آثار در این جشنواره مجموعا 59 فیلم به نمایش در خواهد آمد که فرهاد اصلانی، دکتر احمد الستی، مهدی قربان پور، مازیار مشتاق گوهری و امیر توده روستا داوری آثار را به عهده دارند. این تعداد آثار از میان 357 اثر که در بخش های مختلف از جمله فیلم کوتاه  داستانی، مستند کوتاه و بلند، انیمیشن و فیلمنامه به دبیرخانه جشنواره رسیده بود توسط هیات انتخاب متشکل از مسعود سفلایی، محمدکیا سالار، مهدی نجارپیشه، جواد سلمان نژاد و مهدی رخشانی انتخاب شده است.

علاقمندان جهت اطلاع از جزییات نمایش آثار در سالن ملاصدرا دانشگاه سیستان و بلوچستان می توانند به وب سایت جشنواره به نشانی http://stufilmfestival.ir مراجعه کنند.

همچنین تندیس هفتمین جشنواره سراسری فیلم دانشجویی با حضور آقایان بلاغت معاون فرهنگی و اجتماعی، وحیدیان مدیر فرهنگی و سایر مسئولین کمیته های جشنواره در محل خانه فرهنگ دانشگاه سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

هفتمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی توسط دانشگاه سیستان و بلوچستان با همکاری اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد مبارزه با مواد مخدر تا دهم اسفند ماه در زاهدان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.