سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام تیم ارزیاب به منطقه سقوط هواپیمای تهران _ یاسوج

مسئول امداد کوهستان کهگیلویه وبویراحمد گفت : بصورت همزمان دو تیم 5 نفره با مساعد شدن شرایط جوی با دو فروند بالگرد به محل حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج ؛ مسئول امداد کوهستان کهگیلویه وبویراحمد گفت : بصورت همزمان دو تیم 5 نفره پیاده به ارتفاعات دنا عزیمت کردند تا کمپ یک و دو را برپا کنند .
مهدی پورابراهیم افزود : با توجه به بارش بیش از دو متر برف در نقطه سقوط هواپیما , نخستین گروه اعزامی باید ارزیابی دقیقی از شرایط محل سانحه و وضعیت جوی داشته باشند.
 
وی گفت : براساس ارزیابی اولیه , تصمیم گرفته می شود که امکان ادامه عملیات جستجو و انتقال پیکرها وجود دارد یا خیر.
 
مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج گفت: اگر امروز شرایط جو پایدار شود و از شدت بادها در منطقه کاسته گردد، بالگردهای هوانیروز نیروهای امدادی و کوهنوردان را به منطقه سانحه دیده هلی برن خواهند کرد.
 
وفایی مقدم با اشاره به اینکه بارش ها در سطح استان از امروز بعد از ظهر دوباره آغاز خواهد شدافزود : همه نیروها و اکیپ های مختلف اعم از زمینی و هوایی در حال آماده باش صدرصد هستند تا در صورت مهیا شدن امکان برای صعود، امروز عملیات امداد و نجات را آغاز نمایند و همه چشم انتظاران و بازماندگان این حادثه دلخراش را از دلواپسی رهایی بخشند.
 
 وی عنوان کرد: تیم های امداد و نجات ارتش و هلال احمر در سی سخت مستقر هستند تا در صورت مساعد شدن هوا عملیات جست و جو را ادامه دهند .
همچنین یک تیم پشتیبانی شامل 5 نفر هم در دامنه کوه دنا مستقر شده است .
 انتهای پیام/غ

حضور بالگردها در منطقه سقوط هواپیما

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.