سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره آموزش خلاقیت و کارآفرینی و ایجاد شغل زندانیان در مشهد

مدیر زندان مرکزی مشهد گفت: دوره آموزش خلاقیت و کارآفرینی با هدف ایجاد اعتماد بنفس در تصمیم گیری ایجاد شغل در زندانیان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مظفری مدیر زندان مرکزی مشهد گفت : دوره آموزشی خلاقیت و کارآفرینی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر مددجو در ۱۲ جلسه بمدت ۴۸ ساعت در زندان مشهد برگزار شد.

وی افزود: مطابق تصمیمات کارگروه اشتغال و حرفه آموزی زندان برای آن دسته از مددجویانی که در دوره‌های آموزشی فنی حرفه‌ای شرکت کرده اند و در کارگاه‌های حرفه آموزی و صنایع دستی زندان مشغول فعالیت هستند و یا مددجویانی که زمینه کار و اشتغال برای آنان میسر نشده و یا علاقه‌ای به نوع کارگاه‌های حرفه آموزی زندان ندارند، چندین دوره کلاس‌های آموزشی خلاقیت و کارآفرینی گذاشته شده است.

مظفری ادامه داد: با استفاده از اساتید دانشگاه، و مربیان اداره فنی و حرفه‌ای آموزش به شیوه علمی، مددجویان را تشویق به اندیشیدن در خصوص روش‌هایی که میتوان به سادگی با حداقل امکانات منجر به راه اندازی کارگاه کوچک خانگی و تولید شود را داشته باشند.

مدیر زندان مرکزی مشهد به نقل از یکی از مددجویان گفت : با توجه به موضوعات مطرح شده در کلاس، چطور میتوانم بعد از آزادی کسب درآمدی مشروع باتوجه به اینکه تمکن مالی و مکانی ندارم کارگاهی راه اندازی کنم که فکری به ذهنم خطور کرد که حتی از پشت بام منزلمان برای کشت گیاهان داروئی استفاده نمایم و از این بابت بسیار خوشحالم.

وی افزود: در پایان این دوره آموزشی مسابقه‌ای تحت عنوان "اموخته خود را ازاین آموزش بیان نمایید" برگزار شد که از میان دست نوشته‌های مددجویان به ۳ نفراز نفرات برتر اندرزگاه بانوان جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام// ف. غ

 

 


حضور بیش از ۲۰۰ زندانی در دوره آموزش خلاقیت و کارآفرینی در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.