سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجم آب پشت دریاچه سد مهاباد بر اثر بارشهای اخیر به 115میلیون متر مکعب رسید

رئیس امور آب مهاباد در جلسه شورای حفاظت آب مهاباد گفت:این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود سی و پنج درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،  عبدالهی رئیس امور آب مهاباد افزود: میزان حجم آب ورودی به دریاچه سد مهاباد در حال حاضر سی وهفت ونیم مترمکعب در ثانیه است.
کلیجی رئیس جهادکشاورزی مهاباد هم با بیان اینکه آب اختصاص یافته به بخش کشاورزی در مقایسه با سال آبی گذشته تغییری نکرده گفت: باپیگیری های انجام شده ما امسال هم همانند سال آبی گذشته 95 میلیون متر مکعب به بخش کشاورزی اختصاص می یابد که امیدواریم با مشارکت کشاورزان و تشکل های آب بران مصرف بهینه شود.
فرماندار مهاباد هم در ادامه گفت : کارواشهای سطح شهر مهاباد هم به لحاظ منابع مصرفی آب و پسماندها آبی مورد پایش قرارمی گیرند.
ایرج شجاعی افزود امارها از وجود بیش از یکصد وچهل کارواش در شهر مهاباد خبر می دهد که در این جلسه مقرر شد منابع آب مصرفی و همچنین پسماند آنها به لحاظ زیست محیطی موردپایش قرارگیرد.
درادامه این جلسه با توضیحات کارشناسان شبکه بهداشت ودرمان مهاباد مشکلات بهداشتی آب ذخیره شده پشت دریاچه سد و راههای مصرف بهینه آن بررسی شد.

انتهای پیام/ع

افزایش حجم آب سد مهاباد

 

برچسب ها: سد مهاباد ، آّب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.