سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حق دوست در خمین خبرداد؛

ثبت‌نام بیش از ۷۰ میلیون نفر در سامانه سیب

معاون برنامه‌ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت از ثبت‌نام بیش از ۷۰ میلیون نفر در سامانه سیب خبرداد.

  حق دوست معاون برنامه‌ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت در حاشیه  اولین مجمع سلامت شهرستان خمین  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با بیان اینکه بخش بیمه‌ها و بیمارستان‌ها که جزئی از پرونده‌های الکترونیکی هستند تکمیل شده است، گفت:   بیش از ۷۰ میلیون در سامانه سیب ثبت نام کرده‌اند که سال آینده پیشرفت خوبی را در این بخش خواهیم داشت.

حق‌دوست افزود: طرح تحول سلامت یک برنامه موقت نیست بلکه باید کار‌ها و اقدامات بسیاری انجام شود تا این طرح کامل شود و بررسی مشکلات هزینه‌های درمانی، کمبود دارو، خانه‌های بهداشت و سعی بر رفع این مشکلات اقدامات اولیه در طرح تحول بود که در حد توان مرتفع شده است.

وی با اشاره به اینکه سلامت جامعه شامل سلامت جسم و روان است و در صورت نداشتن سلامتی، بسیاری از مشکلات در زندگی و جامعه رقم می‌خورد، اضافه کرد: سلامت اجتماعی وابسته به ارتباطات اجتماعی است که هر چقدر این ارتباطات عمیق و بیشتر باشد سلامت اجتماعی بالاتر و امید به زندگی بیشتر می‌شود.

جواهری سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خمین هم در این جلسه گفت: بحث سلامت فقط مربوط به وزارت بهداشت نیست و هدف از برگزاری این همایش این است که از همه دستگا‌های اجرایی و مردم در شکل گیری سلامت در جامعه تاثیر گذارند استفاده شود.

اولین مجمع شهرستانی سلامت در خمین با حضور مدیران دستگا‌های اجرای و معاون وزارت بهداشت و درمان در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام / ج

سخنان معاون برنامه‌ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.