سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اردوی یاد عزیزان ویژه خانواده شهدای فارس

معاون فرهنگی بنیاد شهید فارس از برگزاری اردوی یاد عزیزان ویژه خانواده شهدای استان خبر داد.

علی محمدی معاون فرهنگی بنیاد شهید استان فارس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: اردوی یاد عزیزان ویژه والدین و همسران شهدا است که ضمن بازدید از منطقه شلمچه با مناطقی که در آن‌ها عملیات‌های مختلف صورت گرفته آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال ۸۰ نفر از خانواده‌های شهدای استان فارس به این اردو اعزام شدند، افزود: این اردو به مدت ۴ روز به میزبانی استان خوزستان برگزار می‌شود و خانواده‌های شهدا به یاد فرزندان به دیدار مناطق جنگی می‌روند.

محمدی با بیان اینکه این اردو‌ها به صورت سهمیه‌بندی استانی برگزار می‌شود و امسال خانواده‌های شهدا از شهرستان‌های شیراز و آباده اعزام شدند، اظهار داشت: این اردو‌ها با هدف بزرگداشت یاد و خاطره رشادت‌های شهیدان و رزمندگان، انتقال روحیه شجاعت، ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید فارس با اشاره به برگزاری ۴۰ ویژه برنامه در سالروز تشکیل بنیاد شهید، تصریح کرد: مهم‌ترین این برنامه‌ها همایش گرامیداشت روز شهید در ۲۲ اسفندماه است و علاوه بر آن برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در شهرستان‌های فارس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

اردوی یاد عزیزان ویژه خانواده شهدای فارس برگزار می شود

برچسب ها: ایثارگران ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.