سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 رئیس دانشگاه آزاد اردکان؛

برگزاری اولین همایش ملی تازه های حسابداری با رویکرد اقتصاد مقاومتی در اردکان

 رئیس دانشگاه آزاد اردکان گفت: اولین همایش ملی تازه های حسابداری، مدیریت و اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در اردکان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اردکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت : با توجه به پیشرفتهای خوبی که در قسمت تحصیلات تکمیلی آموزش عالی کشور داشته ایم برگزاری همایش ملی تازه های حسابداری می تواند در نقد و بررسی جدیدترین دستاورد های پژوهشی محققان و پژوهشگران ائم از اساتید و دانشجویان نقش به سزایی داشته باشد.

 ادبی افزود : با توجه به نام گذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در همین راستا به منظور بررسی تازه ترین دستاوردهای پژوهشی دانشجویان و اساتید دانشگاه ازاد اردکان تصمیم گرفتند که اولین همایش ملی مدیریت حسابداری و اقتصاد را برگزار کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اردکان بیان داشت : تعداد مقالات ارسالی به دبیرخانه بیش از 215 مقاله بود که  از بین مقالات ارسالی 144 تا مقاله پذیرفته شده است که بصورت سخنرانی و یا پوستر در دو نوبت صبح و عصر در این همایش یک روزه  ارائه  شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردکان افزود : این همایش دومین تجربه دانشگاه ازاد اسلامی واحد اردکان می باشد که ما سال گذشته همایش در زمینه علوم تربیتی برگزار کردیم و در سال آینده دومین همایش در زمینه علوم تربیتی را در این دانشگاه برگزار خواهیم کرد.

ادبی تصریح : این همایش ها در ارتقاع علمی رشته می تواند خیلی مفید باشد به خصوص این همایش که محورهای ان حول اقتصاد و مدیریت و حسابداری دور می زند و سه رشته ای هستند که در ضمن این که به هم ارتباط دارند خیلی هم مورد نیاز مملکت می باشد.

در این همایش یک روز پروفسور محسن دستگیر و محمود معین الدین در خصوص آینده حسابداری در ایران و توانمندی های مورد نیاز حسابداری برای ورود موفقیت امیز به حرفه سخنرانی داشتند .

در پایان این همایش یک روزه از برگزیدگان تقدیر شد.

انتهای پیام/ ی

همایش ملی تازه های حسابداری و تولید و اشتغال 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.